
Hamaratlığım tuttu yine 😊 🥖🥖🍅🌿
Muhteşem kokusuyla kekikli ve domatesli ekmekler yaptım.. tarif isterseniz bence olarak yazarım ☺️

Hamaratlığım tuttu yine 😊 🥖🥖🍅🌿
Muhteşem kokusuyla kekikli ve domatesli ekmekler yaptım.. tarif isterseniz bence olarak yazarım ☺️
bu guzellıklerın yanında biraz da maliyet paylaşsan ((: geniş çaplı bilgilendirme olur
bu arada yarın sabah kahvaltımı buna benzeteceğim
Ekmeğin görüntüsü bile çok güzel Maşallah çok güzel kabarmış. Kabuklanmamış altı da incecik. Valla senden iyisi yok. Ziyadesiyle bereketli görünüyor sofran. Rabb'im bereketini artırsın inşallah.
Rica ederim. İnsan imreniyor. İnan akliima köyüm gelir. Annemin yaptığı sıcacık köy ekmeği. Mis gibi kokar. Kahvaltı da tereyağılı yumurta ama sahanda. Domates peynir, salatalık, bol limon sıkılmış zeytin.
İnan hepsinin n kokusunu alıyorsun. Yarın alıyorsun. Ne yedeğini biliyorsun. Bura da İstanbul'da kırk çeşit kahvaltı da yesen Şen şu sofranın verdiği tadı, bereketi vermez.
Âfiyette kal inşallah. Ellerine sağlık. BENCE de paylaş denk gelirsem yaparım inşallah. Pandemi zamanı evde çok yaptım. Arada çocukların da hoşuna gidiyor.
Çok iyi
Cevap
31Cevap
Afiyet olsun güzel görünüyor
Teşekkürler barış
Rica ederim 😊
Oha çok güzel görünüyor canım çekti yarın sabah iş yerinde güzel bir kahvaltı yapmam lazım bunun üzerine
İş yeri de bahçemiz var taze biber domates üzüm ev yapımı reçel bile var bence yanından geçebilir hatta gözüm sizi bir yerden ısırıyor bile diyebilir domatesler :))
Yol üstü fırın var taş fırın ekmekle açığı kapatmayı planlıyorum
eline sağlık
ben şarabın yanına üzerine de biraz sarımsak sürerek bıl z. yağı ile fırına veriyorum efsane oluyor
Teşekkür ederim 😊
Hoş geldin kardeşim sen yaptıysan isteriz ellerine sağlık
Aaaa ben bunu kaçırmışım. Kokuyu buradan hissettim. Yemeğe misafir kabul ediyor musunuz? 🤧
Çok güzel görünüyor. Bencelerini de özledik. Hadi döktür bakalım.. 😃😃
Güzel görünüyor da hiç kekikli domatesli ekmek yemedim. Tadını merak ettim.
Kekik severim. Eminim ki güzel olmuştur.
Güzel görünüyor. Ekmek makinesiyle mi yaptınız, fırın mi
Maşallah, bu ne hamaratlık 😊
Gayet güzel görünüyor, eline ve emeğine sağlık.
İtalyanların ekmeklerine benzemiş, güzel olmuş.
Lezzetli görünüyor.
Ellerinize sağlık. Afiyet olsun.
Teşekkür ederim
Rica ederim.
Harika gorunuyor... yine :D
Ellerin dert gormesin ve afiyet seker olsun :)
Of aşığım bu ekmeklere 😍
Mutlaka bir bence gelmelii
Ellerine sağlık şimdiden🥰
Çalışıyorum sabahtan beri bişi yemedim çok acıktım canım çekti hahsjdjdjd mola verdirmiyorlar iş çok
Ekmekler çok güzel görünüyor.
Afiyet olsun.
Hamurun içine kekikle domates katıyorsun işte basit
Küflenmiş ekmek gibi duruyor :D ama ellerine sağlık
bumu hamaratlık bende daha iyileri var ama yumurta kıramayan kızlara göre hadi yine iyisin:)
Offfffff onu bunu geç tadı naasıl
Bayağı güzel görünüyor tadıda güzeldir
Çok lezzetli görünüyorlar. Ben de istiyorum. 😋
afiyet olsun hepsini yedinmi
Bende istereeem 😃
Sen yetersin canım, koşa koşa gelirim ☺️
Güzel gözüküyor afiyet olsun
Güzel görünüyor afiyet olsun
Zeytinler az olmuş ya doyuramaz ki seni
Afiyet bal şeker olsun
eline sağlık afiyet olsun :)
Afiyet olsun çok güzel görünüyor ekmekler
Efsane full kepekliyse bayıla bayıla yerim 😍
Güzel valla
Eline sağlık
Afiyet olsun
Harika
Rica ederim 🌸
Bana balik tutmayi ogretme balik ver 😅
Mükemmel. Ellerine sağlık
Muhteşem bir fakir kahvaltısı..
İyi gözüküyor
Harika
Çok güzel görünüyor eline sağlık
afiyet olsun
Canım cekti
Afiyet olsun.
Ekmek gibi gözüküyorlar
Çok güzel
Kötğ
fakirlikten peynir alamadın sanırım
sağlıklı
aferimm
Güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?