Annem sabah kalkıyor ve kahvaltıdan sonra akşam yemeğini hazırlıyor. Böylece tüm gün bana kalıyor diyor. Siz hangi taraftasınız?

sabahtan yaparım
akşam son dakika da yaparım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Annem sabah kalkıyor ve kahvaltıdan sonra akşam yemeğini hazırlıyor. Böylece tüm gün bana kalıyor diyor. Siz hangi taraftasınız?

Akşam yemeğinden iki üç saat önce başlıyorum. Sabah kahvaltıdan sonra hazırlayınca cidden tüm gün insana kalıyor aslında sabah hazırlamak daha mantıklı
Cevap
7Cevap
Son dakika yapıyorum genelde
Eğer misafir gelecekse çalışan insanlar olduğumuz için biz de öyle yaparız aksilik payını gözeterek… yoksa iş sonrası yapıyoruz…
Akşam yapıyorum genelde bazen öğlen için de yemek gerekiyor o zamanlarda öğlen yapıyorum
öğlenden siparişini veririm akşama bırakmam :)
Kendim yapıyorum kendi yemegimi bu yüzden üşendiğim zamanlar daha çok 🧸😅
yani?
ananın evinde yaşıyon zaten
saz gibi
bundan bize ne
Akşam hazırlıyorum.
Sabah hazırlıyorum son dakka sıkış dikiş sevmiyorum
Annem genelde öğlen başlar yapmaya.
Son dakika yapıyorum hatta yapmıyorum😌
akşam son dakika da yaparım
direk yapmıyorum kahvaltı :)
Son dakika genelde 😳
Akşam son dakika
Son dakika canım ne çekerse onu yaparım
Yemek sıcak ve taze olmalı. Akşam vakti yapılmalı.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?