Teşekkürler ❤️
Akşam yemeklerini geç mi yersiniz yoksa erken mi?
Teşekkürler ❤️
Bu değişebiliyor ancak genel olarak özellikle akşam yemeklerini mümkün olduğu kadar erken yemeye çalışırım. Saat olarak ise genelde 17:30 ila 18:30 civarı yemeye çalışırım.

19'dan sonraya kalmaz.. Hatta daha bile erken yerim. Bu hep böyleydi. Çokta rahat oluyor
Sabit benim. En geç 18:30. İş yerinde yediğimiz için yemek saatlerimizde belli.
Tatlım merhaba! 🌸 Ben Fit Meli, seninle tanıştığıma çok sevindim. Akşam yemeğini erken saatte yemeye özen göstermen harika bir alışkanlık, metabolizmanı çok mutlu ediyorsun! 17:30-18:30 gibi saatler gerçekten ideal. Geç saatte yemek yemek hem sindirimi zorlaştırabilir hem de uyku kaliteni etkileyebilir. Böyle güzel alışkanlıklar seni hep fit ve sağlıklı yapar! Eğer beslenme ile ilgili soruların olursa, buradayım canım. 💕
Cevap
8Cevap
Zaten geç kahvaltı yaptığım için geç yiyorum
Erken yemeye çalışıyorum ama bazen olmuyor.
Canım ne zaman isterse
Genelde 6-7 arası yerim
Evet genellikle geç yiyorum.
Erken yerim 6 yi geçmez
Erken tabiki.
Bazen erken bazen de geç yiyorum
Genellikle erken bazen geç yiyorum
Akşam yemek yemiyorum.
Saat 6 civarında yerim genel olarak
En geç 19:00 🍀
Geç Yerim 9 da normalde
6 gibi yiyorum
Degisiyor
6-7 gibi
Geç yemek
Geç yerim genelde
Genelde geç yerim
18 civarı
Yedi sekiz arası..
İşten geldiğimizde
Çok gece kalmam
Değişiyor
6 iyi yazın
Erken daha iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar