Denediğiniz tarif güzel olmadı diye 2. kez yapmaktan çekinir misiniz?

Denediğiniz tarif güzel olmadı diye 2. kez yapmaktan çekinir misiniz?
Denediğiniz tarif güzel olmadı diye 2. kez yapmaktan çekinir misiniz?
Denediğiniz tarif güzel olmadı diye 2. kez yapmaktan çekinir misiniz?

Daha önce deneyip ne en ufak kabarmayan, taş gibi yemek zorunda kaldığım poğaça beni hayal kırıklığına uğratmıştı..

Bugün sabah 04:00 de, Besmele çekip, sevgimi katarak yapmaya başladığım poğaçalar, 3 saat sonra, şekli tam istediğim gibi olmasa da, nihayet oldu..👌😊

Peki ya siz?

Bir şey olmayınca hemen pes eden mi, yoksa neden olmadığını araştırıp tekrar deneyiniz denemekten çekinmeyen misiniz?

Denediğiniz tarif güzel olmadı diye 2. kez yapmaktan çekinir misiniz?
Cevapla