Kızartma yaptıktan sonra kızartma yağını tekrar tekrar kullanır mısınız?

Kızartma yaptıktan sonra kızartma yağını tekrar tekrar kullanır mısınız?
Kızartma yağının zararlarını bile bile sırf yağım israf olmasın çöpe gitmesin diye tekrardan kullanır mısınız?
Kızartma yaptıktan sonra kızartma yağını tekrar tekrar kullanır mısınız?
Cevapla