Benim var🙈 Hangi mevsim meyvesi varsa onu yerim. Reçel ve bal yerine genelde yaz mevsimindeysek karpuz kışın da elma mandalina filan yerim. 😛😎


Sizin bu konudaki fikriniz nedir? 😎😛😛😎😛
Benim var🙈 Hangi mevsim meyvesi varsa onu yerim. Reçel ve bal yerine genelde yaz mevsimindeysek karpuz kışın da elma mandalina filan yerim. 😛😎


Sizin bu konudaki fikriniz nedir? 😎😛😛😎😛
Pek kahvaltı yapmıyorum yapsam da meyve yemem. Ha canım tatlı bir şeyler isterse ekmek üstü tereyağlı reçel ya da yulaf yerim belki. Misafir gelecekse kahvaltıya yine daha çok türk usulü peynir tabağı yapıyorum ona belki bir iki kuru kayısı ya da incir atarım ceviz ve peynirin yanına
Cevap
12Cevap
Hafif ve tatlı kahvaltı etmeyi severim eğer kahvaltı yapacaksam. Bu yüzden muz, çilek gibi meyveleri tercih ederim.
Yok öyle bir alışkanlığım..
Evet meyve yerim her sabah
Kahvaltıdan sonra, yani biraz zaman geçtikten sonra yiyorum genelde.
Diyetisyenim yazdıysa listeme yerim yavaş yavaş alışkanlık haline geliyor
Karpuz ve üzüm gayet güzel oluyor ama kimse yemeyince ben de yiyemiyorum :d
açık büfe bir yerde yapıyorsam kahvaltımı alırım..
ama normalde evde sevmem..
Yoktuu ama artık var özellikle üzüm yemeye bayılıyorum
Meyve yerdim bir ara şeftali falan güzel olurdu
Karpuz yersem yerim. :)
Çok severim özellikle çilek şeftali kayısı
Yazın şeftali ve kavun ve bvişne🤤🤤🤤🤤 kışın ise nar yerim bende
her kahvaltıda yemesemde olduğunda yerim
Kahvaltıda meyve yemem
Yulaf yiyeceksem evet.
Hayır yok kahvaltıda asla ama asla meyve yemem
Bazenleri tercih ederim.
Yulah, protein tozu, şeftali ve süt
Yemem meyve kahvaltıda
hiç yok 😅
Var.
Hayır yok
Hayır yok
Hayie yok
Yokkk
Yazın karpuz harika
Yok.
Hayır yok
hayır yok
Tatlı şeyler yiyemiyorum sabahları
evt yerim
Hayır yok
Evet
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?