Kahvaltıda meyve yeme alışkanlığınız var mı?

Benim var🙈 Hangi mevsim meyvesi varsa onu yerim. Reçel ve bal yerine genelde yaz mevsimindeysek karpuz kışın da elma mandalina filan yerim. 😛😎

Kahvaltıda meyve yeme alışkanlığınız var mı?
Kahvaltıda meyve yeme alışkanlığınız var mı?

Sizin bu konudaki fikriniz nedir? 😎😛😛😎😛

Kahvaltıda meyve yeme alışkanlığınız var mı?
Cevapla