
Selamlar... Bazen ya fazla olur ya da az olur. Siz ayarlayabiliyor musunuz?

Selamlar... Bazen ya fazla olur ya da az olur. Siz ayarlayabiliyor musunuz?
Tuz pek sevmem ve genelde sonradan ekleme şansım olursa pişirirken az tuz koyarım yemeğe. Eğer sonradan tuz eklenmicek bir yemekse normal tuzunu eklerim abartmamak şartıyla
bir zamanlar aşçılık yaptığım için tuz miktarı sorun olmuyor.
yemeğe başlarken çok az tuz atın.
ve yemek pişip de suyunu çekinceye kadar tuz atmayın.
ocaktan indireceğiniz zaman tuzuna bakıp ayarlayın.
Ayarlayabiliyorum
Süpersin knk. 😃
O senin süperliğin knk :D
Hahahaıs sağ ol knk. 😄🌸
Tuz kullanmam :D
Hıhım
Teşekkürler ✌️
Cevap
10Cevap
Evet ayarlıyorum zaten ailecek fazla tuz kullanmıyoruz o yüzden kolay oluyor
Aynen öyle
Ayarlayabilirim. Yemek yaparken asla tuz atmam piştikten sonra atarım öyle daha sağlıklı olduğu için
Çok güzel o zaman. 🤗
Teşekkür ederim 😊
Evet ayarlayabiliyorum sanırım yani öyledir herhalde 😄
Bak çağırırım, sabaha kadar dert yanar, uyarmadı deme 😅
Çekiştirin :D aman eksik kalmayın parça pincik edin her şeyimi sjdjsjs
Çok iyi, hafiften dalgamızı da geçtik :D
🥹 yazıklar olsundu
😬❤️
Kendime yaparsam tuz atmıyorum başkaları da yiyecekse ayarlayabiliyorum
Çok iyi ayarlarım, ne tuzlu olur ne tuzsuz. Bu işte iyiyim 😎😅
Tuz atarkene salçanın tuzlu olduğunu hatırladıktan sonra gelen pişmanlık hissi
Gram hata yapmam el ayarim çok iyidir hicbirseyde ölçü kullanmam
Yerken Kendi yiyeceğim miktarı ayarlayıp ona göre yerim evet 😊
Evet İyi Ayarlarım Tabikide Elimin Ayarı Çok İyidir
Yemek yapmıyorum ki :D
Bence en iyisi biraz biraz ekleyip tatta karar vermek, çünkü pişirme süresince tuz dağılıyor. Bende de ilk başlarda sorun yaşardım, şimdi malzemeleri tuzlamadan önce küçük bir miktar ekleyip son kontrol yapıyorum, böylece fazla etmemiyorum.
Genelde fazla tuz kullanmadığımız için kolay ayarlayabiliyorum.
Tuzu dengeli ayarlarım
Onlar ayarlıyorlar ben yiyorum 😃
Az koyup, sonradan ekliyorum
Genelde tuzsuz oluyor
Herşeyi becerirsiniz yemeğe gelince mazeretler dağ gibi
Ohoo çok iyi ayarlarım Eoéa-sama
Çoğu zaman iyi ayarlarım.
ayarlayabilirim
Asla
göz karari
Koymam ki genelde
Evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?