Yeme & İçme Yaptığım pasta nasıl olmuş, bu marifetle evde kalma ihtimalim var mı? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 56 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Paşabahçe bu sorumu görüyorsan bana sponsor ol pls. 😀 Güncellemeler+1 yıl Bu arada bu pastanın don hâli o yüzden biraz farklı gözüküyor. Dolapta en az 4-5 saat dinlenmesi gerek. Yaptığım pasta nasıl olmuş, bu marifetle evde kalma ihtimalim var mı? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 11 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. İyi olmuş afiyet olsun 0 0 Yorumla
Need4Read Takip Et Master Yaş: 42 , eic 100% +1 yıl Kesin havada kaparlar seni bu marifetle.. 😅😂 1 4 Yorumla Soran +1 yıl Sorularıma gelmeni özlemişim usta, uğra arada. Ahahaha hayırlısı :D Yorumla Need4Read +1 yıl Genelde vitrinde takılıyorum. Görmezsem de kusura bakma artık.. 😅 Yorumla Soran +1 yıl Vitrinlerin insanıyız biz, bilirsin. Estağfurullah😀 Yorumla Need4Read +1 yıl 😃😃 Yorumla
_Nemelazım_ Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Bu vicdansızlık karşısında teessüflerimi sunuyorum..Elinize sağlık, afiyet olsun 😂 0 1 Yorumla Soran +1 yıl :(Beraber olsun🙏 Yorumla
ashleyww Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 96% +1 yıl Tatli manyagi olarak gecenin 2 bucugunda bu fotografi gormek beni uzdu.. 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Ah.. Yarın yap ye, çok basit yapımı Yorumla
süperstaralem1642 Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Ne evde kalırsın nede evlenirsin jsjs kapıda beklersin sjsj şaka şaka iyi olmuş geçen bende yaptım resmi varsa atarım sjsj 0 1 Yorumla süperstaralem1642 +1 yıl Pasta zaten hemen. yenmez haklısın knk Yorumla
dǝuʎǝzıqıɥɐsuıuɐʞǝɯ Takip Et Bilge Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Güzel olmuş, afiyet olsunn 2 2 Yorumla Soran +1 yıl Beraber olsun güzellik Yorumla dǝuʎǝzıqıɥɐsuıuɐʞǝɯ +1 yıl 💜💓 Yorumla
sierravista Takip Et Master Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Bi an hazır pasta sandım 😀 ellerine sağlık güzel görünüyor 🌸✨ 0 0 Yorumla
Zeynepandcookie Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 90% +1 yıl Belki kalırsın kendini biraz daha geliştir ama güzel olmuş 0 0 Yorumla
Mavicicekli Takip Et Yoda Yaş: 40 , eic 98% +1 yıl Ellerine sağlık. Bende canım istiyor bugün pasta yapicam 💜💜🌻🌻 0 0 Yorumla
emrebdeniz Takip Et Xper 7 Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl arkeolog arkadaşıma gönderdim, hangi dönemden kalmaymış bi söylesin 0 0 Yorumla
k1ssee Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 418 cevap paylaştı. çok malzeme var yeteneklisin ama pastanın tadına bakmadan bir şey diyemem 😄 0 0 Yorumla
вιтєχєи Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Zalım bu saatte canımız çekti 😋 harika görünüyor lfkslfks 0 0 Yorumla
Eoéa_Eoéa Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Seni alan yaşadı kız. 😃 1 1 Yorumla Soran +1 yıl 🥰 Yorumla
ikizterazi Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Sponsorluk işini ben ayarlarım 😂😂😃 1 1 Yorumla Soran +1 yıl 😍❤ Yorumla
chef16 Takip Et Yoda Yaş: 35 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 367 cevap paylaştı. Evde kalmazsın evde kalan benim aşçı oldum onlarca yemek yapıyorum evde kaldım 0 0 Yorumla
BirAnanasAldirdim Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 +1 yıl Bu pastadan sonra evde kalıyorsan yuh artık 0 0 Yorumla
kürşat3535 Takip Et Xper 3 Yaş: 40 +1 yıl kimseye gösterme. üzerinde biraz baya çaliş bence kısmetinle oynama pasta yapmak zorunda deilsin şehriyeli pilav çaliş 0 0 Yorumla
didemayca Takip Et Xper 4 Yaş: 22 +1 yıl İyi olmuştur kötü olmustur ekranın basindan bunu anlayamayız ama bugün kötü yaparsan yarin daha iyi yaparsın bunu unutma💫 0 0 Yorumla
Trolcocuuk Takip Et Xper 5 Yaş: 74 +1 yıl Yemekle olmaz bu is basla bir seye bakiliyor artik 🤣 0 0 Yorumla
hümce Takip Et Xper 4 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl yarın sizdeyimmm 1 4 Yorumla Soran +1 yıl Gel bana her gece sen gönlüme doğmalısınn Yorumla hümce +1 yıl ah ne güzel ne güzel pastanı yemek ah ne güzel ne güzel Yorumla Soran +1 yıl https://youtu.be/QCG21WSiNyQ Yorumla hümce +1 yıl yaaa skshwohdkwjd gece geceeee güldürdünb Yorumla
Irresistibleart Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 97% +1 yıl Dondurucudan yeni çıkmış sos mu dökülür yavrum 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Bu tarif böyle, birkaç saat sonra enfes oluyor.😇 Yorumla Irresistibleart +1 yıl Buz kıyır kıyır olmuyomu dişlerde öyleyse öyle yiyin türk tatlılarını çok bilmiyorum ama dondurucudan çıkarıldığı gibi sos döküldüğünüde ilk defa gördüm Yorumla
dbwkxkalslxkal Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl marifetle evde kalmayı çözemedim? 0 1 Yorumla Soran +1 yıl O lafın gelişi.😃 Yorumla
Eray-Demirci Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 362 cevap paylaştı. Kan görüyorum hocam. 😃😃 0 0 Yorumla
bluelexa Takip Et Xper 7 Yaş: 24 , eic 93% +1 yıl Ya ye tadına bak görücüye çıkacak sanki gayet iyi 0 0 Yorumla
Bay_Nutella Takip Et Master Yaş: 50 , eic 94% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3b cevap paylaştı. Bravo malzemeden çalmamışsın 0 0 Yorumla
nirhamm Takip Et Master Yaş: 29 , eic 41% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,4b cevap paylaştı. Güzel görünüyor eline sağlık 0 0 Yorumla
SadeceSakinOl Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 300 cevap paylaştı. Yok knk kalmazsın hehehe 0 0 Yorumla
MarstakiJupiter Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 72% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 430 cevap paylaştı. Bana da gönderir misin 😄 0 0 Yorumla
Rose2113 Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Pasta, ilk defa icat edilmiş gibi olmuş. 0 0 Yorumla
Muhdar Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 33% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 385 cevap paylaştı. Yerdim ama diyetteyim 😔 0 0 Yorumla
novel Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 5,5b cevap paylaştı. Güzel görünüyor bene kalırsın 0 0 Yorumla
cheekystaff Takip Et Guru Yaş: 35 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 624 cevap paylaştı. Yemek yapmak bir tercih edilme sebebi değildir. 0 0 Yorumla
Mali9707 Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 681 cevap paylaştı. Ben alırım seni sorun yok 0 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı. Olmuş görünüyor 0 0 Yorumla
İk4126 Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 88% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 323 cevap paylaştı. Kek pasta güzel 0 0 Yorumla
venicee Takip Et Xper 1 Yaş: 28 +1 yıl Biraz uzak çekseydim daha iyi girebilirdik aslında 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
46Cevap
İyi olmuş afiyet olsun
Kesin havada kaparlar seni bu marifetle.. 😅😂
Sorularıma gelmeni özlemişim usta, uğra arada. Ahahaha hayırlısı :D
Genelde vitrinde takılıyorum. Görmezsem de kusura bakma artık.. 😅
Vitrinlerin insanıyız biz, bilirsin. Estağfurullah😀
😃😃
Bu vicdansızlık karşısında teessüflerimi sunuyorum..
Elinize sağlık, afiyet olsun 😂
:(
Beraber olsun🙏
Tatli manyagi olarak gecenin 2 bucugunda bu fotografi gormek beni uzdu..
Ah.. Yarın yap ye, çok basit yapımı
Ne evde kalırsın nede evlenirsin jsjs kapıda beklersin sjsj şaka şaka iyi olmuş geçen bende yaptım resmi varsa atarım sjsj
Pasta zaten hemen. yenmez haklısın knk
Güzel olmuş, afiyet olsunn
Beraber olsun güzellik
💜💓
Bi an hazır pasta sandım 😀 ellerine sağlık güzel görünüyor 🌸✨
Belki kalırsın kendini biraz daha geliştir ama güzel olmuş
Ellerine sağlık. Bende canım istiyor bugün pasta yapicam 💜💜🌻🌻
arkeolog arkadaşıma gönderdim, hangi dönemden kalmaymış bi söylesin
çok malzeme var yeteneklisin ama pastanın tadına bakmadan bir şey diyemem 😄
Zalım bu saatte canımız çekti 😋 harika görünüyor lfkslfks
Seni alan yaşadı kız. 😃
🥰
Sponsorluk işini ben ayarlarım 😂😂😃
😍❤
Evde kalmazsın evde kalan benim aşçı oldum onlarca yemek yapıyorum evde kaldım
Bu pastadan sonra evde kalıyorsan yuh artık
kimseye gösterme. üzerinde biraz baya çaliş bence kısmetinle oynama pasta yapmak zorunda deilsin şehriyeli pilav çaliş
İyi olmuştur kötü olmustur ekranın basindan bunu anlayamayız ama bugün kötü yaparsan yarin daha iyi yaparsın bunu unutma💫
Yemekle olmaz bu is basla bir seye bakiliyor artik 🤣
yarın sizdeyimmm
Gel bana her gece sen gönlüme doğmalısınn
ah ne güzel ne güzel pastanı yemek ah ne güzel ne güzel
https://youtu.be/QCG21WSiNyQ
yaaa skshwohdkwjd gece geceeee güldürdünb
offfffff şöyle bi kadın bulursam direkt alıcam
Dondurucudan yeni çıkmış sos mu dökülür yavrum
Bu tarif böyle, birkaç saat sonra enfes oluyor.😇
Buz kıyır kıyır olmuyomu dişlerde öyleyse öyle yiyin türk tatlılarını çok bilmiyorum ama dondurucudan çıkarıldığı gibi sos döküldüğünüde ilk defa gördüm
marifetle evde kalmayı çözemedim?
O lafın gelişi.😃
Kan görüyorum hocam. 😃😃
E çok yoruldu tabi Hak etti
Ya ye tadına bak görücüye çıkacak sanki gayet iyi
Bravo malzemeden çalmamışsın
Güzel görünüyor eline sağlık
Yok knk kalmazsın hehehe
Bana da gönderir misin 😄
Nasıl pasta olduğunu anlamadım
Yok yok iyisin 😂
Süper neden pastacı olmuyorsun 😄😄😄😄
Pasta, ilk defa icat edilmiş gibi olmuş.
Yerdim ama diyetteyim 😔
Alayım seni gerçekten 😂
Hazır pastaya benziyor güzel olmuş
Güzel görünüyor bene kalırsın
Yemek yapmak bir tercih edilme sebebi değildir.
Güzel görünüyor
Ben alırım seni sorun yok
Afiyet olsun efendim
Pasta yemiyorum
Olsa da yesek
bence gayet güzel görünüyor eline sağlık
Harika sanırım
Seni alan yaşadı
Ağzım sulandı 🤤
Aw canim cikolat cekti
Aldın mı kız doğru şöyle 😀
Güzelmiş bu
Olmuş görünüyor
Kusmuk pastasımı bu
Bence sen daha pasta yapma
Kek pasta güzel
Biraz uzak çekseydim daha iyi girebilirdik aslında
güzel görünüyor 🤤
Tadı önemli
güzel gözüküyor..
Çilek ve Muz olmayan pasta pasta değildir