Erkek arkadasimla buluscaz ve bana her bulusmad1’ once yemegini ye oyle gel diyor.
Resmen adamdan sogudum ya. Saane ne nezmn yersem yerim. Bitek benimmi tuafima gidior?
gercekten boyle erkekler varsa aranizda yapmayin cok itici.
Erkek arkadasimla buluscaz ve bana her bulusmad1’ once yemegini ye oyle gel diyor.
Resmen adamdan sogudum ya. Saane ne nezmn yersem yerim. Bitek benimmi tuafima gidior?
gercekten boyle erkekler varsa aranizda yapmayin cok itici.
Nasıl bu kadar yüzü yırtık olabiliyorlar hayret ediyorum. Erkek adabı, uslubu bilmeli, ağır başlı, düşünceli olmalı. Geldiğinde önce aç mısın diye sorup güzel bir yemeğe götürebilir evde ye gel demek yerine, hem birlikte güzel vakit geçirmiş olursunuz.
Aah senin gibi dusunseler keskee.. ben onlarida gecti artik aclisin felanda sormasin. Ictigim cayi bile odemesin yeterki bana yemegini ye de gel demesin😅😅😅
Yol yakınken ilişkini gözden geçir tekrar, yanında değerli hissetmediğin biriyle mutlu olamazsın.
Cevap
22Cevap
Seni bilmem de genelde bu tip erkeklerin dibinden ayrılmıyor kızlar. Ben hiçbir kıza bu şekilde davranmadım davranmam da
Vallah ben hic sevmemmmm bu tip erkekleri. Bi kere dersin iki kere dersin anlarimda kirk kere de deme yani
Hata sende ama, normal de 1 kere bunu söyleyen erkekle 2. Kez buluşmaman lazım
Dogruuu vallah bikere dedi iki kere dedi bari ucuncuye niye ayrilmiosam sende haklisinn
Belki durumu yok yanında küçük düşmek istemiyor niye abartiyosun abi az empati yap ye git sende
Bok gibi parasi var.. ve ona yemegimi odettirmem aciktimi kendim oderim sonucta calisip para kazaniorum bende bi erkegin eline bakmam
Hesap ödemek istemiyor ki haklı da yemeye para harcarsa adam nasıl birikim yapsın ihtiyacını alsın
evinde ye, dışarısı sağlıksız mı diyor yoksa yemek masrafı çıkartma mı diyor? Burası çokomelli kısmı
Neden karışıyor ki hayatını yönetmesine izin verme.
Acıkma cebimden para çıkmasın diyor resmen. Bence evlilikte zor birisi olur bu ve hareket itici bence
Aynennn oyle cok itici sogudum gercekten. Yol yakinken biraktim
Hayırlısı olsun hakkında şahsen bende soğurdum elimde olmaz
Onun altinda baska seyler yatiyir ondan sen anlayamam8sin gakiba
Ne yatior mesela. Benim anladigim tek sey masraf cikarma bana deek istiyor bence. Ama ben yemegimi ona odettirmem ztn elip ayagim tutuyo calisip kazaniorum kendi yemegimi odiyebiirim
Ya tabi o da olabilir de. Bence seninle özel bir seyler yasamak istiyor öpüsmrk istiyordur sevismek istiyordur hani ağîzlarınızın kokmamasi icin onceden yiyelim yemegimizi der gibi anladin mi
Yani sevgilinle bulusmadan once ztn bunlara ister istemez dikkat ediosun nebilim bi disini felan fircaliosun enazindan anladinmi
Aynen anladim da iste hazirlikli gel diyor sana bilemedim valla
Bu adam cebimden para cikmasin dio baska derdi yok. Masrafli olma dio yani kisaca. Sanki ona kaldim
O da olabilir o zaman ayril istersen birak gtsin
Yol verdilmm
İyi yapmisin daha iyilerini bulursun inşallah seni üzmeyecek seni yormayacak birisini
Amin tesekkur ederim. Sanada Allah karsina iyilerini cikarsin varsada mutlu gunleriniz eksik olmasin insallah 😇
Bir şey değil.. Yoklan var arasi bir sey benim meselem çok baßka ya olacak mi olmayacak mi bilmiyorum 😞👍
Hayirlisiysa olsun diyelim ozman degilsede olmasinn
Aynen hayirlisi diyelim 👍👍
Ona yük olmuyorsan haklısın tabi isteyen istediği zaman istediği yerde yemek yiyebilir ama parası yeterse tabi
Ya ben calisiorum aciksamda yemegimi kendim odiyebilcek durumdayim. Bugune kadar ona hicbisey odetmedim hatta odeleye kalkincada cok kizarim. Kocam degil biseyim degil sevmem oyle seyler
E aşağıdaki yorumlarda öyle semiyorsun ama cicikız 😅 nusrete götüreyim mi seni
Aagdaki yorumlarda diorumki nusrete gidelim demiorum gozum yukselerde degil yani ben simit de yerim kucuk bi yerde tavuk pilav da yerim. Cigkoftede yer doyarim ve bunlari kendimde oderim yani. Aban sadece yemegini ye de gel demesin onami sorcam nzmn yicemi
Tabi efenim
neden diyo aw daskdlasd orası önemli doyuramıyodur belki
Sende cevaben evde boşalda öyle gel de
Hahahahahahah bu iyidi
Cimriliğin de böylesi
Aynenn oyle
Abla iyi birisini bullll
Ya da k seni bulunca karşılık ver
Yol verdim ztn cekilir gibi degill
İyi yapmışsın.
:) cidden iticiymiş. Bunla hiç bi bk yapılmaz :)
Aynenn ya bi kere dersin okey iki kere dersin okey ama 40 kerede deme ya sunu🥲🥲🥲🥲 sinirlerim bozuldu allah allah
1 kere bile demezsin. Anca uzun yola giderseniz denir. Oda tok gel yol uzun yolda yeriz falan gibisine haricinde bencillik ve ahmaklık
Kesinlikle oyle ki ztn yemek yemek icin bulusmadigimizi biliorum. Kafede cay isteriz diye anlasiyoruz ve o sekilde evden cikcagimi biliorum. Neyin kafasini yasioda yemegini ye diosa. Ya ahdi diyelim aciktim ben onami kaldim yemegimin parasini odiyememmi kendimm deli yaa
Yaşı kaç
27
Uvv koş kaç !
Nedennn
O yaşa gelmiş insan değişmez. Cebimde 5 TL olduğunda bile öyle demedim. En kötü simit alırım :)
Yaaniii bende nusrete gotur felan dicek bi kiz degilim. Ben lavasin arasina pirasa sarip yiyen kizim😂😂😂😂
Sende ilginçsin :) lavaş arası soğan olurda prasa fazla oldu :)
Yok vallah prasayi koy ustune limon sik dehsett guzel oluyo😂😂 hem prasada sogangillerden ayni yani sayilir😅
Semiz otunu tercih ederim her şekilde yeniyor velet
Aa bak onuda ben sevmem😂 dee biz niye boyle bi muhabbete girdik simdi😭😭
Dimi karnımız acıktı sanırım. Simit var semiz otu sevilmez mi ya :) ben kalkıp kahve içeyim bari yoksa akşam akşam yemek yevmiyeyim:)
Bende gidel yatal yoksa ise kalkamicam😅
Hayırlı işlerin olsun işe tok git :)
😒😒😒😒😒 deme oyle demeeeeee
Yok git ama işte enerji lazım. Üzülme ya milyon tane erkek var !
Hala neden görüşüyorsun?
Sogudum ztn daha goruscegimi sanmiom
Sevgilisi olmayan bir ben varım herhalde mk 😀😀
Bizim varda nolduuu
Aynennn oyle benimde son bu sogudummm 😂😂😂
Aynen oyle bende cok sukur calisiirum kazaniorum kimseye muhtac degilimm aciksam bile kendim oderim yemegimi onami kaldim😂
Iste cekiyorum butun delileri ustume herhaldee
Masraf çıkarma diyedir 😀
Bende oyle algiliyorum su yaptigi hareketi ve soguyorum.. ben kendim calisip kazaniyorum yani aciksamda ekndim oderim yemegimi
Cimri erkek…. Cekilmez
Kesinlikleeee ki kimse ona yemegimi ode de demior
Eğer hesabı sürekli o ödüyorsa belki parası yoktur
ben olsam soğurum
enteresan bır tıpmıs , bırazda cımrı
Cimri insanlar aşırı itici
AYNENNNNN
Bir şey ısmarlamamak için herhalde e
Kendim calisip kazaniyorum onun parasina kalmadik
Masraflı olma demiş
Kendi param var yedigimi kendim oderim kirk kere demesinitici gelio bana
Numunelik 😀😀😀
Kesinlillee
Gel Güzel bi yemek yiyelim senle Bebeğim 😂😂😂
Aaaa bi soyle demedi bana😂😂😂 oysaki ben onla seyyar tavuk pilav bile yerdim. Nusrete gidelim 2500liralik et yiyelim demedimkiii🥲🥲🥲
Haklısın 😂
Ağzın kokuyo olabilir klgslşkşlk
Noooo kendisi bilir agiz hijyenine cok takintili oldugumu
Cimri yol ver gitsin
Verdim kankaaa sogudum resmen
Sogunmayacak gibi degil ki. Hadi der askim param yok evden ye anlarimda her seferinde her seferinde sacmalik
Aynen oyle ki parasi olmasa vallah agzimi acmamm. Bok gibi arasi var. Ki ben kendimde calisiom kazaniorum yani kendi yemegimi odiyebilcek durumdayim neyin kafasini yasio canım
Cimri insanlari anlamiyorum o yuzden yorum yok. Ama bildigim tek sey cekilmedikleri. Her seyi parayla ölçüp anin icine ettikleridir
Ekndi kaybeder bu kafayla kimse kalmaz yaninda. Gitsin hesap kitap yapsin olene kadar
Evden nasil cikiyor hayret verici. Evden cikinca para gidiyor
Yediklerini eritecek,
Para harcamak istemiyor cimri
Some fukara problems
Damızlık a*gır
Nasıl tanıştınız ki
Sosyal medyadan tanistik. Bir sene oldu ve her bulusmadan bunu dior artik gina geldi. Ne yani yemeden gidersem nolcak acikip disardan biseyler alip ona kitlicemm diyemi dusunuyo anlamadim?
Anladım ya vaktini almak gibi olmasın ama hangi uygulama ve nasıl gelişti özet halinde bu merakımı gidermeni rica etsem
Inta dan tanistik. Oyle o yazdi ben geri yazdim sonra bi tartisma oldu ufak bi. Baktik tartisma hosumuza gidio derken sevgili olmusuz😂
:) benimde başımdan yeni geçti profilimi açık yaptım bı kız fotolarımi beğenip durdu bende tanisiyomuyuz yazdım o rahatsizsan takipten çıkayım dedi yok dedim neyse 3 hafta yazistik sonra görüştük 1 ay kadar 30 yaşındaydı 5 yaş büyüktü benden esco rt olduğunu öğrendim bıraktım
Agaaa bee neyseki sen yine yol yakinken biraktin😂
Benim bu ilk Instagram dan hani ben hiç denemedim ama şu an boşta iken deneyesim var olmasına varda hiç tanimadigin birine İstanbul'da mi degilmi bilmeden nasıl yazılır ki
ilginç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?