Ben bayılıyorum, görselde Torku ineği ve milka ineği aynı karede 😅😂 Yengem bana çikolata hediye etti. İşte yenge gibi yenge. Yengem 💓 ben Sizler yurtdışından gelen çikolataları seviyor musunuz?
Sağolsun bana çikolata ve parfüm hediye etti 🙃 Çikolata çeşidi olarak çok fark var maalesef, lezzet olarak markalarda çok fark olmasa bile. Bu arada o mavi takımı sordum, onu biri gelirken hediye getirdi, 6lı tabaktı sadece dedi.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
İyide bunlar Türkiye'de zaten var
Milka var ama çeşit olarak Türkiye’de maalesef bu kadar geniş yelpazesi yok
Evet seviyorum
Çikolata getiren bir yengemiz yok 😅
15 sene önce yemiştim, normâl çikolataydı 😅
Sağolsun bana çikolata ve parfüm hediye etti 🙃
Çikolata çeşidi olarak çok fark var maalesef, lezzet olarak markalarda çok fark olmasa bile.
Bu arada o mavi takımı sordum, onu biri gelirken hediye getirdi, 6lı tabaktı sadece dedi.
Alkollü olmasın aman dikkat et, öyle şeyler de varmış 😅
Anladım güzel hediyeymiş. Bizimki de hediyeydi ama 6 kişilik takım olarak, ablama düğün hediyesi. 😄 8 yıllık 😅
Bizim 8den uzun olabilir çünkü derinlerden çıkarttım ben onu 😅
İçeriğine baktım, alkol vs yazmıyordu 🤔
İyi bakalım ☺
Evet seviyorum yurt dışında yaşayan akrabalarım sağ olsun geldikleri zaman getirirler
Abartı geliyor hele Alman çikolataları bir esprisi yok.
Bence var ya... ben seviyorum. Bu Almanya’dan değil ama
Yurtiçi, yurt dışı farketmez. Çikolata iyidir <3
Severim özellikle Alaman çikolatalarına bayılıyorum.
Ben hergün yiyorum Bulgaristan , yunanistan , almanya ve ingiltereden geliyor
Almancı çikolataları çok iyi. Bizim arkabalar getiriyor, normalde sevmem ama yurt dışı ayrı oluyor.
Alman çikolatası iyidir orada yemekten bıktım bana türk çikolatası verin
Yurtdışındna gelenlerin şeker oranı az oldugundan daha yogun çikolata tadı alınıyor
isviçre çikolatalarını seviyorum, özellikle fındıklı olanları.
%100 bitter ise olur tatlı olmucak acı olucak çikolata dediğin.
şekerli olan çikolaqtalar hep şekerleme katagorisinde.
Kazakistan'dan gelen çikolataları seviyorum özellikle
geçenlerde fındıklı Alman çikolatası yedim. tadının güzel olmasını geçtim içi fındık kaynıyor. fındığın çikolatası vardı xşmşbşdlbmşdbşlmb
Sevmeyen yoktur herhalde :,-)
selamün aleyküm :)
evet çok seviyorum ve bence tadı daha güzel oluyo.
Ben zaten yerli çikolata yemiyorum
Bayılırım daha güzel oluyorlar.😋
Gelmediği için bir şey diyemem
Evet Alman çikolataları güzeldir
Sevilmyecek gibi degilki
Tatları harika bence
Olsada yesek gelmiyor ki bize
evet
Hayır
Efsaneler
Bize gelmiyo
Hepsi güzel olmuyor
Yani farklı tad gibi geliyor
Evet seviyorum
Ritter sport 🤌
Mor inek
Oldukça!
Çok seviyorum
Bide alkollu çikolataysa bomba
Güzel olur
Severizz