20 sene önce olsaydı buna katılırdım ama şu an çikolata konusunda oldukça başarılıyız. BİM'in çikolataları bile lezzet ödülü alıyor. Haksızlık etme bence. Almanya çikolatalarını bilen biri olarak söylüyorum, tek eksiğimiz likörlü çikolatalarımızın olmayışı. O da rağbet görmez diye yapılmıyor herhalde.
Ferrero favorim ama Türkiye’de de var bide Toffifee efsane özellikle limited edition intens olanı. After eight mentollu çikolata iyk. Bueno zaten klasik. Diğerleri çöp. 🤓