Almanyadan gelen Teyzem gil bana çikolaya getirmişler bu marka. aşırı beğendim siz bundan yediniz mi? biraz ağır ama tadı harikaa not: fotoğraf gösterme amaçlı 😊 İnternetten buldum
Eski niteliği kalmadı almanların gıdalarında ya da türkiyeye gelen mal da iş yok. Keza türkiye en iyi ürünü satar yabancı ülkelere kendini bilen ülkeler ise en iyisini iç piyasalarına geri kalanı dış piyasaya sürer. Sanırım burdan türk olmanın ne kadar düşük seviyeli bir insanı nitelediğini kanıtlar bir durum.
Yimedim ama almanya dan gelen cikolata yemisligim var fazlaca güzel. Iyiki simdi yok kg verecem ben😂
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bundan çok yedim tadı güzel ama o kadar da değil. Milka var oda normal, bir bilinmedik marka var o mükemmel geldi kurbağa ™ damgalı bir çikolata ya da siyahi bir insan elinde kakaolar var o çikolata normal. Ama çikolatayı çok seviyorum. 🙂