Sana yemek kalmadı diyorlar, ne yapmalıyım?

Dün yeni işe başladım. Şehir merkezine 40 dakika uzaklıkta bir fabrikada çalışıyorum. Öğle arası yemek sırasına girdim herkes gibi. Zaten en son sırada ben vardım. Yemek kalmadı, akşam evine gidince yersin deyip güldü yemekhane çalışanı. Karnım çok aç, sabah kahvaltıda yapmadım. Ne yapmalıyım?

Sana yemek kalmadı diyorlar, ne yapmalıyım?
Cevapla