
Selamlar... Beyin yakan bir soru ile karşınızdayım. 😃 Hangisini seçiyorsunuz?

Selamlar... Beyin yakan bir soru ile karşınızdayım. 😃 Hangisini seçiyorsunuz?
Her iki türlü yemek yeniyor ama yemek yemek için yaşamak daha bir mantıklı sanki
Ölmeyecek kadar yesek yeter 😅
😅✌️
Teşekkür ederim canım 😌
Cevap
15Cevap
Yaşamak için yemek
En iyisi. 😃
Yaşamak için.. burç
Olarak obur denilse de değilim.
Güzel lezzetleri seviyorum ölçüsünde
Çoğu zaman yaşamak için yemek. Amaaa bazı yemekler var ki yemek için yaşamak moduna geçmemi sağlıyor 😋😄
Afiyet olsun 😂
Yaşamak için yerim tabii ki. Ama olay mantıya gelirse kesinlikle yemek için yaşayabilirim gibi.😂
Ben yemek için yaşıyorum, lezzete aşık biriyim
Miss. 😋
Her ikisi de lakin yemek için yaşamak ayrı bir alfalık :D
Yemek için yaşarim :D yemek masasında veya kız kulesi karşısında kahve içerken ölmek isterim :D
90 yaşından sonra sıkılırim ben ya yasa yasa nereye kadar :D
Tamam :D hazır ayaktayken gidem bir kahve yapam keyfime baka baka içerim artık xmcm
Yaşamak için yemek. Diğer türlü zevk için yaşama devri bitti gibi
Yemek Can boğazdan gelir yemek bide deniz kenarı olacak oooo deyme keyfime
Beykoz gittiğim yer hep bir misafirim olursunuz
Ruh halime göre değişir
Yemek için yaşamak.🐈
Valla ben yaşamak için yemek yiyorum.
Yemek yemeyi severim
Yemek benim için yaşasın banane 😐
Sanane 😏
Sustur bakalım
Görüş kaldırma, engel gibi şeyler kolay. Önemli olan gerçekten susturmak 😬
Tabi tabi 😬
benim için her ikisi :)
Yiyip içmek için yaşıyorum sjsjskalal
Güzel yemek yoksa yemek yemem
Yaşamak için yerim
Yemek icin yaşamak :)
beynim gurudu sorudan guru kardeş :D
Ahajsod öyle olmuş olabilir. 😃
:D
İkisi de
Yaşamak için yemek
Yemek için yaşarım
Yemek guzel
Yaşamak için yemek
yemek için yaşarım
aynen lmfksd :D
Yaşamak
Bilmem
Birdaha sormağğ kafam karistiğ asksld
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar