Eskiden yaşamak için yiyor muşum bunu fark edince yemek için yaşamaya başladım daha sağlıklı ve mutlu hissettiğim doğrudur sende durum nedir


2 sene antepte yaşadım daha önce yemek yememişim dedim. Diğer şehirdekiler boşuna kilo alıyorsunuz boşuna yaşıyorsunuz. Şimdi başka şehirdeyim yemeklerden hiç tat alamıyorum 1_2 öğün yiyorum. Gidin az yemek yeyin fjskfo
Gaziantep konusuna katılıyorum antep den evli olduğum için sık sık gitme şansımız oluyor gerçekten başka bir dünya
Seçme şansını iyi kullandim
Cevap
6Cevap
Yaşamak için yiyorum
Ben bariz yemek için yaşayanlardanım.. Kiminin sigarası kiminin alkolü var benimki de yemek yemek.. Bağımlıyım resmen 🙃
Yaşamak için yemeyi geç de olsa öğrendik aga
Değişiyor ama şuara resmen yemek için yaşıyorum. Değişik bi Ayı oldum
Maalesef şu an yemek için yaşıyorum
Az yemek yaşam felsefemdir..
Yaşamak için yerim herseyın aşırısı zarar
Aslında doğru olan yaşamak için yemek.
yemek için yaşarım
İkisi de
Aç öleceğime tok ölürüm.
Ne fark eder
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?