Yemek lezzetliyse lokmalar büyür, ehh yani gibiyse lokmalar küçülür.
Lokmalarımın kontrolünü kaybettim.

Yemek lezzetliyse lokmalar büyür, ehh yani gibiyse lokmalar küçülür.
Lokmalarımın kontrolünü kaybettim.

Bende değişiyor.
Eğer sevdiğim ve lezzetli olan yemeği ağız dolusu yemezsem hem tadını alamayacak gibi hissediyorum hemde yemeğe haksızlık olacak gibi geliyor
Cevap
15Cevap
Hayır değişmez lokmalarımın büyüklüğü ama porsiyon değişir.
Değişmiyor ama daha çok hızlanıyorum.
Evet değişebilir
Usul usul, sindirerek, küçük lokmalarla tadını çıkarmak varken kendime eziyet etmemm..🤭😄
Yumul kız Sükut yumul 😄
Kız dur boğulcaz😄
Lokma büyük olunca lezzeti de büyümüyor 😂😂 henüz ölmek için niyetli değilim ufak lokmalar iyi
Kısa sürede daha çok yemek için ama 😄
Lezzetliyse daha gevşek bitsin diye yavaş yavaş yerim ajfjwjdj
Ay geç yazıcaktım klavye otomatik düzeltmiş 🥺
Gevşek de bi yerde uzun, geç anlamına gelebilir 😄
İyi o zaman ajfjwjs
Tabi ki, çok güzel olmuşsa çok hızlı yiyebilirim ve hemen bitebilir. 😃
Aynısını yaşadım biraz önce 😄
Yok ya genelde ortalama lokmalarla yemeğimi yerim ne kadar lezzetli olursa olsun ağzımda çevirmezsem bir anlamı kalmıyor :D
Bu ben. Bisey lezzetliyse yeme sürem baya kısalıyor.
lezzetli yemek iştahlı yememe neden oluyor evet:)
Boyut normal bende ama biraz hizli yiyorum tek sorun bu😂😂
Lokmalarım minnak minnaktır.😄
Kibar kibarr
Aynen arkamızdan atlı mı geliyo aceleye ne gerek var.😄
Evet yemek kötüyse sanki tabakta bitmemek için ısrar ediyor
Sevdiğim yemekleri yerken lokmalara hiç dikkat etmem.
Evet, değişiyor. :D
Hayır değişmez
yok aynı lokmalar sabit 😀
Ahahahahaha öyle olur çok seversem yine yerim
Yemek lezzetliyse değişir tabi
Hızlı yememi sağlar sadece
Değişir
Degismez.
Tabii ki de 😀
Değişmez
Evett😂🙈
Hayir normal yerim
Hızlı yiyorum ben.
E yani
Güzelse cok yerim
Tabi ki değişir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?