Normal menü 80, çocuk menü 50 lira ve doyurucu 😃 Fakiriz ama canım değiliz çok şükür 😎


Burgerde normal hamburger alıyorum asla bitiremiyorum hep ziyan oluyo bende küçük boylarını alıyorum tam doyuyorum ülke bu durumdayken kimse bunu takmaz bence
Aferin sana
Cevap
5Cevap
Bence değildir, ama neden yenildiğinde göre değişir.
Çünkü neden yenilmesin di mi ama
Aynen
Porsiyon bir yetişkin doyuruyorsa yenir neden yenmesin. Biz fakir değiliz israfı önlüyoruz
Hayır kurumu falan mısınız
Evet
Şu ışığı da hayrına bi kapatsan. Uyicam da
Kapatalım
Teşekkür ederim çok naziksin
Doyurucu mu
Bu benim başlangıcım olabilir anca ajs
Bizimle değilsin🤞
50 çocuk menüsüne çok. Köfte ekmek yerim. Yerli ve milli.
Köfteci yusuf aslında arjantinliymiş
Niye fakirlik olsun. kişi doyacağından eminse yiyebilir.
Olmadı 2 çocuk menüsü yenir di mi
Mantıklı
Bugün çok mantıklısın hayırdır
Dingin bir gündeyim
Umarım devamı gelir
Niye normalde mantıksiz gibi mi duruyorum
Bu saatte böyle bi trip atmazsın heralde
Bunun hesabını yapacak kadar fakir değilim çok şükür
Allah düşürmesin
Afiyet olsun zaten masadan tok kalkılmaması daha sağlıklısı
Teşekkürler
En sinir olduğum şey ayranlı menülerin sadece çocuk menüsünde olması ya. Sırf o yüzden bile çocuk menüsü yenir bence.
Asıl saçma olan şey çocuk menüsünde spagetti olması😐
Bende hamburgerlerde çoçuk menüsü alıyorum hem oyuncak falan çıkıyor hoşuma gidiyor bu yaşta 😁kolasıyla patatesiyle doyuruyor ztn
Oyuncakları da kaliteli oluyor 😅
arada bir gezmelere çıkılıyorsa bu para göze gelmemeli
Düpedüz fakirsin 😀😀
Ruhum elit benim 😏
Sen sus pis şişko😅
Bilemedim şu an hshshdhd
Daha sonra yazarsın madem
Çocuk menüsü ile doyuyormuusn harbiden.
Çocuklar yiyince zaten benim de karnım doyuyor
Lan ne alakası var dediğime bunun. Direk demagoji yapmayın.
Tabi ebeveyn olmadan bunu asla bilemezsin
Çocuk menüsünden yemek fakirlikmidir ile bunun ne alakası var. Düzgün sor ozman soruyu çocuklara çocuk menüsünden sipariş vermek fakirlikmi de.
😃😃Tamam abartmayalım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?