Evin erkeği gelene kadar sütünü çekecek, soğuyacak, süslenecek...
Görselini en iyi ifade eden kısa notunu buraya ekleyebilirsin... l


Evin erkeği gelene kadar sütünü çekecek, soğuyacak, süslenecek...
Böyle kadınlar kaldı mı bu dünyada 😄
Bir de bu görselin tarifini paylaşırsanız sevinirim 🙂
Tüm Tepsiyi Bitirmek İsteyeceğiniz Tatlının Tarifi Geliyor: Soğuk Baklava! ↗ tabi ki teşekkür ederim
Teşekkürler 🙂
Ben teşekkür ederim
Cevap
15Cevap
Afiyet olsun iyi görünüyor benim tatlıyla aram yok
Biliyorum kardeşim pek sevmiyorsun bende çikolatayi pek sevmiyorum
Sevğili yapıp Dudaktan Dudağa öpüşmek Bayram Tatlıların en Kralı bence
Ben onu hergün yapıyorum bana her gün bayram o halde
Aynen birde ben Sevğili yapsam banada bayram olacak ahaha
Bayılırım soğuk baklavaya bu havada da ne gider ama 😅
Dolaba attım soğusun sabah soğuk soğuk yiyeyim diye 🤭
Ellerine sağlık cok güzel yapmıssın valla cok guzel olmus canım cekdi
Teşekkür ederim dolapta bekleyince daha lezzetli oluyor
daha gecen gun hazırını aldım 140 tlye kılosunu sıze kac paraya mal oldu acaba
19 lira yufka 10 lira margarin 15 lira fındık içi süt, şeker , kakao , pudra şekeri ve yağ evde mevcut zaten
Bedavacu iç işleri başkanı kim
*bedavaci yazacaktım
Tüm Tepsiyi Bitirmek İsteyeceğiniz Tatlının Tarifi Geliyor: Soğuk Baklava! ↗ bu tarifle eşine yaptırabilirsin
Ne şanslı şu erkekler şöyle bir tatlı yapanım olmadı.
Sanada yaparım ablacım
Helal olsun ellerine sağlık böyle maharetli olduğunu bilmiyordum 😊
Teşekkür ederim
Rica ederim nasıl olmuş tadı 😊
Hep yapıyorum lezzetli
Bayram tatlisi delilerin glikoz icip kudurup duz duvara tirmandgii yiyecekti
Ancak fistia ayri cevize ayri una ayri sekere ayri zam geldi
Eskiden bayramlarda bolca konan simdi eser miktarda sergilenen yiyecek diyelim
Bayram gelmiş neyimize bayram yok bulunduğum yerde
hımmm bayılırım eline saglık tatlıgın yansımış bu tatlıyada
elin baya yatkın şanslı seninki bu konuda
Teşekkür ederim
hakkınız bu ne demek
Sevmiyorum.
Bence kadayıf
Olsa da yesek 😂
Geç vakitte yenmesi pek iyi değil ama kadayıf güzeldir 😊
çok severim, güzel görünüyor..
Teşekkür ederim canım tarifi var sayfamda yaparsan paylaşmani rica ediyorum 💐
rica ederim, olur da yaparsam paylaşırım.. 💛🌻
teşekkürler..
Rica ederim 💐
Eline sağlık
Sen böyle güzelsin
Teşekkür ederim 😊
En güzeli cevizli ev baklavasi
Çok severdim ama..
Ama ne oldu canım?
Çok güzel olmuss
Teşekkür ederim 💐
Güzel
Teşekkür ederim
Eline sağlık
Teşekkür ederim
Ne demek
Evet
💐
Sanım çektiiiii🤤🤤
Ha ha ha ha ha ha ha
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?