ben neden kesemiyorum o koca yuvarlak şeyi 🥺 nasıl ya nasıl kesebiliyorsunuz
bugünde bunu dert edindim kime ne 😒
ben neden kesemiyorum o koca yuvarlak şeyi 🥺 nasıl ya nasıl kesebiliyorsunuz
bugünde bunu dert edindim kime ne 😒
Kesebiliyorum evet, ilk önce yıkayıp kuruluyorum, sonrada tezgaha alıp dik pozisyonda bıçağı baş noktadan sokup aşağı doğru bıçağı karpuzun içinde indiriyorum ve karpuz 🍉 doğal olark çatırdayıp kendiliğinden ayrılıyor😃, sonrada dilimliyor afiyele yiiyorum😃
anlatınca basit 😀
Bana uygulamada da basit…
Çok rahat ve kolay keserim😃😃
Gerçekten mi?
Karpuzla küçükken olayım olmustu😂
Top zannedip yere vurmuştum sonra kendiliğinden yarılmıştı😂
Evet kesebiliyorum bazen baya ağır oluyor fakat çok sıkıntı değil ya
gerçek🥺
Ye iç güçlen bende önceden öyleydim ne kaldırabilirdim ne kesebilirdim
nasıl güçlendin ki
Yemek yiyerek😂
ben kapsülle beslenmiyorum ayol bende yiyom 😀😂
Rahmetli dedem şey derdi^
Yiyeceksin yiceksin ki güçleneceksin derdi. Ondan sonra hep yemeye başladım sonra nasıl olduysa güçlendim spora bile gitmeden ya da birini dövmeden😂
Cevap
35Cevap
Ben yemiyorum ama çilek seviyorum
Aslında zor değil. Önce mutfak tezgahının üzerine koy, bir elinle sabitle tutarak baş kısmını yuvarlak şekilde kes sonra ordan bıçağı geçir 😄 aşağı doğru çek öff canım kesmek istedi 😂
yapamıyorum ki 🥺
At yere patlasın 😄
ay yapamam öyle her yer batar 😂
Evde teksin ve canın karpuz çekti , canından önemli mi be, banyoda patlat mutfakta ye hahaha
ahahaha
Elma gibi bir eline bıçağı ötekine karpuzu almayacaksın tabii ki..
Mutfak lavabosunun üzerine koy, bismillah diyip başla..
ben yapamıyorum
Kesebiliyorum da kafamda seneryo kuruluyor😅mesela kestiğim yerde bıçak elimi ortadan yaracak gibi...
bende de o korku var 😀
Önce bir güzel yıka sonra koy tezgaha kafasını bıcagi döndürerek bir güzel kes sonra ikiye böl misss 😂
anlatırken ne kolay ya 😀
😂 ya da bi samuray kilici al savur savur dur 😂😂😂😂
kendime saplarım öyle yapsam 😂😂😂
Asjdjsjs Allah korusn
Amin 🥺
Ben kesemem. Zaten uğraşmam da. Karpuz pek aradığım bir meyve değil. Yemediğim şey için de neden çaba sarf edeyim ki? 😂
haklılığında boğuldum 🥺
Koyuyorum tezgahın üzerine başlıyorum bıçaklamaya :D
stres atıyorsun gibi anlattın 😀
Off onu bazen Et falan bıçaklayarak yapıyorum 😃 al sana al al shshshs
@NevHa evet kesinlikle 😃 pıçağı sokup sokup çıkarasın geliyor shshsh
ilk parçayı kestikten sonra gerisi geliyor
acele etme elin kesilir
elimi keserim zaten kesin
En kolay yolu bu
Bir iki kişi bir karpuza girişiyoruz tek olacak iş değil 😂😂😂
😂😂
But elinle karpuzu dik tut, orta uzunlukta bit bicak al. Karpuzun ust tarafindan bicagi sok yavas yavas asagi cek sonra karpuzun diger tarafinida ayni sekilde kes acilir. Yandan feli feli keserek dilimle
19 lt damacana taşıyan ben bunu beğendim.
Kesebiliyorum tek başıma 😂 kolay.
cidden taşıyabiliyor musun
Bir gün karpuz keserken kendimi bıçaklayacağım o olacak.
riskli işte
Bende merak ediyorum iki kişi nasıl keser, ben tek keserim
ya öyle mi demek istedim sanki 😒
biraz buyuk bir bicak kullanman gerek, bicagi yukaridan dik saplayip asagi dogru ittirerek kesmeyi denemelisin
Valla bende zor kesiyorum, bazen bıçak bir sıyırıyor, kesecem bir taraflarımı😃
bende ya
Kavun seviyorum zaten😃 karpuzu başkası kessin
onu bende kesebiliyorum 😀
Hanımefendiler zaten kavun keser, takma kafana😃😃
demi bence de 😬
Verseler kurban bile keserim ben. Karpuz benim için çok basit.
vay be 😀
Ortadan ayırıp sabit bir biçimde tutarak keseceksin
sabit tutulmuyor
Karpuz sabitlenmiş icat etmenin vakti geldi o zaman jdx
bence de müthiş fikir 😀
Bunu da merak et
Olgun karpuz at bıçağı attığında kendi yarılsın
Önce ortadan ikiye kes sonra dilimlersin. Kafa kısmına üçgen açıp oradan da dilimleyebilirsin.
Çok güzel karpuz keserim. Yardım lazım olduğunda söyle litffn. 😃
😀😀
Kesiyorum ama temkinli :D
nasıl başarıyorsun 😀
Karpuzu sadece Sanemler kesebilir bende kesemem hsgshshahsh
sanemler ne demek
İki tane Sanem adında arkadaşım vardı biri Türkiye’de diğeri yurtdışında yaşardı ikiside güzel karpuz keserdi aklıma onlar geldi
ahahahah 😂😂
Sanem adında arkadaşın varsa ver ona kesin keser Hshshshash
Alırım elime bu battal gazi bıçağını ya hak der saplarim ortaya keserim
bu ne ya 😂
Zamanla öğrenirsin :D
ne kadar zamanla ölünce mi 😀
Kereta yaparak kesiyorum
ahahaha 😂😂😂😂 ya
Ee herhalde kesiyom 😀 beceriksiz
sensindir beceriksiz
Bazen bende beceriksizligim tutuyor mutlu oldunmu 😀
olamadım kolay mutlu olamıyorum ya 😀
Kavunu kesebiliyonmu bari 😀
onu çok güzel keserim 😀
Bravo😀
Kesilir kesilir zor değil
çok zor 🥺
Gücün mü yetmiyor?
evet
Bileklerin inceyse olabilir
kesebiliyorum çok büyük değilse mecburiyet napalım
aferin 🙄
Kesiyom ama yamuk oluyor 🙂
elimde bile dengeleyemiyorum 😀
Konu karpuz ise şov yaparım o derece
nerden geliyor bu beceri
yemek yapmayı çok sevmemden dolayı sunum olaylarını felan araştırıp yıllardır yapmamdan kaynaklı
Evet ne var ki karpuz kesmede!!!
Keskin Ve Büyük Bir Bıçakla Kesersin
Kesebiliyorum tabi
Keserim en basit şey dlfkg
Evettt hayatımdaki tek skillim bu
Ben üzülüyorum.:)
Evet kesebiliyorum 😅
Evet kesebiliyorum kesmesi kolay
Kaç kişi ile kesiyorsun😄
Yatır karpuzu yandan yandan kes ne var bunda
Kesiyorum kolay yani
Evet karpuzu tek başıma kesebiliyorum
Beceriksizmissin knk 😁
hiçte değilim
Karpuzu kesemiyon
Keseriz :D
erkekler için kolay tabii
ben kesemiyom öleyim mi 🥺
kavunu çok iyi keserim 😬
ama karpuzda kesmek istiyorum ben 🥺
Ben kesiyorum.
aferin kız
Evet 😂
bravo kızz 🥺
öğrenemem ki ben 🥺
Evettt
uydurmuyorsun demi
12 kiloluk taşıdım evde de kestim yedim d
vay be gerçek mi 😀
Bunu niye yalan atim ki
karpuz yarmak erkek işidir zaten :)
niye kesebilen kadınlar yok mu 🙄
Keserim tabi
Evet
Kesiyorum
Ewet cok basit
Elini kesme bıçağı düzgün tut
Keserim
keserim herhalde b
Keserim
Evet
Kesiyorum :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?