Denemedim daha 🤷
Karpuz kesme konusunda başarılı mısınız?
Karpuz kesme konusunda başarılı mısınız?


Evet. Bizim evde eskiden babam keserdi karpuzu, artık ben kesiyorum. Karpuz sevdiğim için, karpuz soymak da zor geliyor. Kimi hiç hoşlanmaz ama benim için güzel.
Cevap
11Cevap
Evet yapabiliyorum
Karpuz kesmek nedir ki, kesme tahtası kullanmadan minicik soğan doğruyorum ben
Helaaal!
Karpuzun tam ortasina 3 tane ücgen sekilde durscak sekilde kürdan batir iki parmaginla vur 👌 su parmaklarla ortadaj ikiye yariliyor 😂😂
Tabe 😂😂
Ben karpuz kesmiyorum. Zaten bana bicak verin kendimi bicaklarim😃
Evet 😃 2 kasa domatesi menemenlik bile kestim yarım saatte :3
Soydum + içindeki o beyaz şeyi oymuştum..
Teşekkür ederim
Biraz sakarlık var bende. 😅 O yüzden hiç bu tarz bir şeye girişmedim, çünkü biliyorum keserim kendimi.
Evet güzel keserim. Bazen bir şeyler keserken parmağımı elimi falan kestiğim olur dün akşam kestim mesela. Bazen oluyor böyle kazalar
Et kesme işini sanata dönüştüreceğim yakında. Karpuz ne ki? :D
Helal :D
:)
hayır kesemiyorum elimi kesmedim ama kısaca karpuz kesemiyorum
benimde beceremediğim şeyler var 😀
Bana Özel sorularda çıktı karşıma. Cevap evet elimi kesmeden dilimler servis ederim
Ee yani tabiki karpuz kesmenin ne gibi bir zorluğu olabilir ki
Hayatta en çok korktuğum şeylerden biridir karpuz kesmek😄
Her ne kadar keserim diye korksam da çok şükür kesmedim daha.
Ne elimi kesiyorum ne de karpuzu güzelce kesebiliyorum
bi kere kesmiştim elimide alıştım artk şimdi sade karpuz kesiyom :)
kendime keserim sadece baskasina kesersem elimi de keserim bacagimi da
hayir tembelim
kendime zor kesiyorum yani
Karpuz kesemeyen de ne bilim
Karpuz kesmeyi bilmiyorum
Ben sadece yiyişmeyi biliyorum
Hiç karpuz kesmedim.
Kestiğinde haber et
Keseceğimi sanmıyorum👀
Yaparsın sen
Karpuz yemiyorum kikeseyim👀 o yüzden yapmam ben.
Karpuz yenmez mi ya 🙄
Dokunuyor bana yoksa sevmediğimden değil😕
Karpuz 🤔
Yaa gerçekten dün kestim elimi karpuz keserken 🥺
🤷♀️🤷♀️ aynen
Besmelenin gücüne ellerimi emanet ediyorm artık
Evet elimi kesmeden karpuz kesebiliyorum.
Tabii ki, evet
Yani zor bişey miymiş?
Püf noktası çok keskin bıçak kullanmamak
🤣🤣🤣🤣evet yoksa yoksa ben seçilmiş kişi miyim?
Evet Keserim 🔪🍉 Kesme işin de İyiyimdir 😅
karpuz kesmekte ne var yahu
Keserim başarılıyım. 💪
Bugüne kadar hiç elimi kesmedim ya
Evet kesebilirim
Karpuzu kesmeden elimi keserim
Ben karpuz kesmiyorum
Mükemmel keserim ellerimi de hiç kesmem
Evet ondan kolay ne var 🙂
dilimleme tekniği hoşuma gitti
Kesebiliyorum
Özgürsün
Kesmedim hiç
Ewett
İhtisas alanımız
Keserim
Herzaman
Evet
Evet tabiki
yaa daha bugün karpuz keserken parmağımı kestim 🤣
karpuzdan önce elimi kesmişliğim var
Evet
Zannetmiyorum.. :/
Hiç kesmedim.
Evettt😂😂
Kesebiliyorum.
Hiç denemedim
başarılı değilim
O iş bende.
Ne var onda be
Evet knkk
Kesebiliyorum
Evet
Kesebiliyorum
Tabi lan ne sandın fnfnfkkffkfmfmfm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?