Üst üste en fazla kaç bardak çay içiyorsun?

#DeliMavi
7 HAZİRAN 2022

7 HAZİRAN 2022

Çoğunlukla üst üste 5 bardak içiyorum eğer canım istemezse o gün iki bardak içmiyorum üç bardak içiyorum çay içmeden yapamam çok seviyorum o yüzden çokta olsa azda olsa içiyorum daha çok içerim ama herşeyin çoğu zarar azı karar olduğu için beşin üstüne çıkmamaya çalışıyorum ama bazen çıkabiliyorum bana göre çay gibisi yok içmeden yapamam kendi açımdan bir gün bile içmesem olmaz yapamam.
Of bu konuda kötüyüm, abartı derecesinde sabahtan akşama kadar 3 çaydanlık bitiriyorum sanırm bağımlılık yaptı 😨
Fazlaymış..
Engel olamıyorum, ınanın iş varken harıl harıl çay içiyorum, gerçi arada bir buçuk litre su da içiyorum ama iş esnasında mesela birseyi yaparken çok gidiyor 🙈Amaaaann atin ölümü arpadan olsun napiyim çok seviyorum 😀
İki bardak
Eigler için teşekkürler
Cevap
51Cevap
En fazla 1 bardak içiyorum onu da hatır gönül için içiyorum. Sonra da bir iki ay hiç içmiyorum😅
Kahve içiyorum 4-5 kupa
Askerdeyken günde 30 bardak çay içtiğim oluyordu. Bir de ülkücü bir kuzene uğradığım zaman. Çay bardağı 30 saniye boş kalmıyor.
Masalalh caykolik
Normal o zaman
Bir litre çay içmişliğim var hani, hız kesmeden. Dkdk
Maşallah
Maşallah demeseydin keşke, az içeyim diyordum. Zkkf
Neden ki iç iç yarasın..
Su içemiyorum o zaman.😕
Önce şu iç sonra çay
Önerin için teşekkür ederim.😅
Ne demek🤣
Djdj
Hayati bir öneri, az bile dedim.
Beni bilirsin iyi fikirler uelretirim 🤣🤣
Biliyorum tabi çünkü neden bilmeyeyim.😅
Alalhim yaa her şeyi de biliyorsun🤣🤣
Allahim**
Her şeyini değil, eksik şeyler vardı.😅
Sabah bir demlik öğlen bir demlik akşam iki ya da üç bardak
Maşallah..
Arkadaşlarım ile olunca 4 , 5 i buluyor anlamıyorum sohbet akıp giderken
Bende sabah sabah 3 büyük fincan çay ictim🙈
Sohbet varsa güzel gider 🤗
Pekmez ( pitbul) vardı salonda sadece tektim🤣🤣
Yalnızken icemem ben 🤣
Napiim içtim..
4.5 litrelik çaydanlıkta çay demleyip üst üste içmişliğim var
Maşallah..
Geçmişte kaldı şimdi yeşil çay , siyah çay ise gün içinde en fazla 3 bardak
5 tane büyük kupa içiyorum normal olaarak yani.. 5×2,5 =12 normal bardak yapar..
Çok iyiymiş maşallah..
Adıma leke sürdürmem.. 😄
Rekor sende..
Ne olacaktı.. 😄
Sabah bir demlik öğle bir demlik akşam bir demlik gece bir demlik ha bu aralar da birer bardak kahve de içerim🤭🤷
2 den fazla içemiyorum genelde 1 bardak çayla kahveyle pek aram yok ayrıca çok çay içmek kansızlık yapar
saymadım ama 20 kadar içmişimdir. Oksijeni bilmem ama yaşamak için çay şart
Sabah iki akşam iki yetiyor. Tiryakiliğe gerek yok.
Eğer çay güzel demlenmişse ve iştahım varsa sınır tanımam; 1 çaydanlık bile bitirebilirim.
4-5 bardak içiyorum uzun sohbet akşamlarında. Tek başıma pek içmem
Üç bardak içtim. Günde 10 bardak içtiğim oluyor. Bağımlılık yapıyor.😒
2 falan zorlasam 3 çok fazla çay içemiyorum artık neden bilmiyorum
4 5 bardak içebilirim o an ki duruma bağlı olarak :d
3 veya 4 bardak değişiyor. Hafta içi genelde 1 bardak içerim.
Eğer sohbet eşliğinde ise çok icerim, demlik biter.
Tek başına isem hiç icmem.
Yeşil çay veya dinlendirici diğer çaylardan içiyorum. Bir bardak yetiyor.
görmemiş olayım soruyu :D
Neden?
daha yeni çay koydum :D en az 20 tane ince belli bardak çay içerim
Maşallah afiyet olsun..
saoll :D ne olsun asitli içicekler alkol sigara bunlar pek bana göre değil
Tadını dahi bilmediğim bir içecek🙃
Aaa çok şaşırdım..
İlginç
Demlik boyutuna göre değişir o.
Yani bir demlik içersin o zaman
Rahat içerim. Günde 2 / 3 demlık içiyorum. Çay iyidir
Karadeniz'i olma olasiligin var mı?
Sıfır ihtimal. Ege’liyim :)
Ben şok az daha Rize mi diyecektim hemşehrimiz yanilttin
Hemşehri miyiz**
Bilmiyorum? Afyon kütük , doğma büyüme İstanbul benim
Kütük Rize doğma büyüme İstanbul sanirim ortak nokta İstanbul o kadar
Evet , Karadeniz’le bağım hiç yok
Anladım, Sakıncası yoksa İstanbul'u hangi semt?
Avrupa yakası
Him karşidasin..
Her zaman içmem ama içtimi tam içerim sert icerim 4 bardak falan
4-5 bardak içerim beni taniyorsun
Sen çay seversin..
Suna bir nokta koyalım çaylar kimden 😂
5 6 Fincan içiyorum küçük bardak kesmiyor
hayatımda toplasan 2 bardak çay içmemişimdir
2-3 falan kahve olursa 10 diyebiliriz
7 veya 8 Daha doğrusu bir demlik.
2 bardak içerim başka içemem
1 bardak yetiyor bana
Çay yerine kahve içerim
Çay sevmediğim için en fazla 2 bardak içebiliyorum
Çay içmiyorum nerdeyse hiç :D
20 içmişimdir.
2 belki 3 zorarlarsam
1 demligi tek basima icerim
En fazla içersem 2 bardak
3 veya 4 olabilir.
Çok aram yok 3dur herhalde
İnce belli bardakla 2 ya da max 3 bardak
1
o da yeni demlenmişse, zorla
Bitki çaylarını daha çok severim
Maksimumum 3, daha sonra midem bulanıyor.
Orta boy bardakla 4 bardak içiyorum.
6 7 bardak içerim çayı severim fazlasıyla
Demlik biter :D :D
İyiymiş zloo
Sınır yok yeterki getiren olsun asla yeter demem
3 bardak içiyorum hayatım
3 bardak
3.4 de olabiliyor
Bi demlik
2 tanecik
2 taneyi geçmem
Bir demlik biter
Sabah bir akşam bir
7 rekorum dfklmdg :D
3 bardak içerim
3-4 arası içiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?