Arkadaşlar bahçeyi birlikte ektik, suladık eee mahsulleri görmekte hakkınızdır diyerek paylaşayım dedim😁
🧿😎 




Verilen emeğin semeresi, afiyet olsun. Çok güzel bir his olmalı. Keşke toprakla ben de haşır neşir olsam
Cevap
39Cevap
Bakarım elbette.. Geçen hafta bahçeyi belledim, solucan gübresini verdim... Dün de su verdim tamam o iş :)
Solucan gübresi sıvi mı verdiniz
Evet sıvı.. Artık topraktan vermiyorum oda var.
Bende ısirgan otu gübresi yapmistim onu verdim solucan gübresini de yeni aldim deniycem
Evet o çok güzel oluyor.. Isırgan otu gübresini senden duyuyorum ilk bilemedim vallahi :)
Dogal bir costuran gübre 😂
Anladım. Senin mahsuller bayağı iyi ya.. bu yil bizim eriğin, narı, elmayı yaprak biti vurdu öyle onlar ile uğraşiyorum.
Film izleyerek geçirdim zamanımı
İmrendim :) afiyetle, sağlıkla yemeniz nasip olsun🙏
Eline, emeğine sağlık.
Lezzetli oldukları kesin. Çıkarsın artık semt pazarına.
Satmalık degil yemeklik😋
Yemek hallerini de görmeyi isteriz. Güzel bir sunumla bütünleşir bu fotoğraflar.
✌️ insallah
Kardeşimle gezmece , arkadaşlarla balık tutmaya gitmece falan 😂
Balık tutulduysa sorun yok 😀
Muhabbet için gidip balıkları besleyip geldik desem daha doğru olur. 1 tane balık getirmedik 😂😂
Bilek de bilek maşallah maşallah.
Acun karpuz nerde
Orası bilek mi kol kol benim gözlükleri sana verelim mi
Jsjsj beni anca sürahi nine gözlükleri paklar
Valla çok güzel olmuş, eline sağlık! Bize de göndersene. 😅😂
Canın sagolsun✌️
Tabi ki var 😀
Hay maşallah.
Rabbim nazardan saklasin. Bereketini nasip etsin. 🙂🙂
Amin❤️
Çok iyi görünüyorlar bence güzel olmuşlar, biz daha yeni ekicez bahçeyi ya :)
Sıcaklık farklılıkları
Oha.. Domatesler ne de çabuk oldu ya..
Nasıl besledin, ne verdin onlara.. 😄
Isırganotu gübresi 😎
Ne gübreler varmış da haberim yokmuş..
Onu kendin yapıyosun pek tavsiye etmem 🤦🏻♀️
Böyle ağaca bakarak geçti
Oh valla ne güzel maşAllah.
Stres atmak için birebir, doğal şifa.
Afiyet olsun
Hemmennn bakıyorum 🧐 Maşşallah çok güzel olmuşlar, şimdiden afiyet olsun 🌸💜
Kabaklar bizimde hızlı büyüdü. Diğerleri geri de 😃 bol hasatlar kanka 😎
Çok güller çok tazeler. Afiyet olsun. Hafta sonu evde takılmaça.
Çok güzeller harika ben gezdim eğlendim harika bir hafta sonu oldu🤗
Maşallah size sebzeyi meyveyi dalından yemek çok lezzetli
Oyhh pek tatlılar insan yemeye kıyamaz 😍
Temizlik yaptım ruhumu teslim ettim sıcakta.
Ben o küçük domateslere , sivri ve salatalığa talibim gerisi sizin olsun 🫢 1 kuru burn vereyim 😇
ne ara ektin sen :D bizim bahçede soğan ve domates var
Güzel görünüyorlar, lezzentinden çok verdiğin emeğin karşılığı olarak, yediğinde sağlığın yanında, mutluluğuda tadacaksın. Afiyet olsun😋
Cok güzel görünüyorlar. Eline sağlık 😊🌺
Maşallah, merak ettiğim şu, tohumu orjinal ata tohumu mu?
Harikasın.. Tebrikler.. Afiyet olsun..
Tesekkürler 😊
Senin bahçen nerede? bir şey deneyeceğim de 🙄
😂Antalya'da
😂😂
Çok lezzetli salata olur bunlardan
Çoban 😋😋
Koyunda var bol bol oh mis
Akdhjdjdhd güldürmesene 😂
Oturup ağlayalımmi
Ağlıyoruz zaten memleketçe içimize vere vere ama🤷🏻♀️😂
Elumuze verdiler
Bunları göstermek için mi çağırdın bizi buraya 😂
Evet çok acildi çünkü 😂
Geç kaldım, özür dilerim 😂
Bu seferlik idare ettim artık malum pazar 😂
Teşekkür ederim 😂
Tam ekmek arası yemelik 😋
Tulum peyniri 😋
Sebzeler iyi ve taze görünüyor
Et yaptım kanka sebze sevmiyorum
Herkes tarim isine baslasin, gelecek zor
Çok hoşşş , emeğine , ellerine sağlık
Harikaa. Emek olmazsa yemek olmaz 😃
Yaa çok güzel olmuşlar maşallah afiyet olsun 😊
Aiyyy mis gibii
Klasik haftasonu geçirdim
Bu ortamı özlemişim... Tadını çıkar.
Masallah afiyet olsun
Sinava çalışmak 😐
İştahımı açtı nekadar güzeller 😋
Maşallah ne kadar güzeller
Araba kullanmakla geçti bu haftasonu
Ya şu bahçe domates lerinin kokusuna bir ben mi bayılıyorum çok süper kokuyor bir okadar güzel
Alaçatı mı orası 😄
Yok
Benimkiler daha çicekte haksızlık resmen bu.
Sıcaklık farkındandır muhtemelen ben ramazan ayında ekmistim
Ne guzel inek de var mi
Yok😀hobi bahcesi burasi
😀belediyeden kiralanıyor adı öyle hobi bahçsi mulkiyeti bize ait degil yani keske hayvanda beslenebilse
Çok güzeller, afiyet olsun ♥️
Masallah afiyet olsun 😍
Maşallah.
Evde kalmazsın deyim
Veri gud
Maşallah
Harika
Elinize sağlık.
Baktık
Bu benim hayatım
Güzel 💯
Ee ne zaman yicez
baktik
Güzel mahsüller...
Baktım
Afiyetle yiyin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?