Türk kahvesi içerken çikolata mı lokum mu tercih edersiniz?

Türk kahvesi içerken çikolata mı lokum mu tercih edersiniz?
Ben genelde çikolata seviyorum ama lokum da güzel oluyor.
Çikolata 🍫
Lokum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
@ksRehber teşekkür ederim
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Türk kahvesi içerken çikolata mı lokum mu tercih edersiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Nescafe ile bisküvi de güzel oluyor
Türk kahvesi içerken çikolata mı lokum mu tercih edersiniz?
Cevapla