Genellikle kahve içerken hangisini içersiniz?
Türk Kahvesi
Sütlü- Sütsüz Nescafe

Kahve Sevmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Genellikle kahve içerken hangisini içersiniz?

Türk kahvesi daha çok gidiyor bana, özellikle orta şekerli ve köpüklü olursa keyfine diyecek yok. Nescafe de içerim arada, mesela sabah uyanır uyanmaz bir tane atayım derken. Ama sohbet uzadığında, muhabbet eşliğinde Türk kahvesinin yeri başka. Telvesiyle, suyuyla bir ritüel işte. Nescafe biraz pratiklik, öyle düşün.
Cevap
12Cevap
Ben nescafe daha çok seviyorum
Genelde Nescafe tercih ediyorum çünkü Türk kahvesi bazen küçük geliyor
Nescafe içmem hiçbir zaman. Filtre olmayan, granül olan hiçbir kahveyi içmem
Türk kahvesi, hazır kahve içerim yani. İki türlü de kabulüm. Yeter ki kahve olsun. 😄☕☕
Gün içerisinde ikisini de tüketiyorum ben.
Daha çok Nescafe 🌺
ikisinide seviyorum
Neskeyf 😆 güzel oluyor
Nescafe daha sık tüketiyorum
Türk kahvesi günde 2 fincan ideal
Türk kahvesi alayım
Kahveyle aram yok
nescafe
İkisinde içerim
Filtre kahve
Türk kahvesi
Türk kahvesi.☕
Kafam göre
Türk hahvesi..
kahvesi. :D *
Sade Türk kahvesi
TR kahvesi
Türk kahvesi.
türk kahvesi
latte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?