Türk kahvesi
Nescafe
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben Nescafe seviyorum tabi ki de.. türk kahvesi de güzeldir ama çok içmediğim için Nescafe daha güzel geliyor şimdilik..
İkisinin yeri farklı. Mesela Türk kahvesi akşam işten gelmişsin duş alıp sade bir Türkk kahvesi efsane oluyor ama günün her hangi bir saatinde sade granül kahve ya da filtre kahve bir çok kez içilebilir
cok aci degil mi ya filtre veya granul zehir gibi
Bizde pek tatlı sayılmayız :)
Cevap
15Cevap
Türkiyeli kahvesi
Nescafe türk kafesi çok acı ya bir tek fal bakma olayı güzel ondan da anlamıyorum zaten🙂
Türk kahvesi tabiki, ama uzun zamandır çok kahve tükettiğimden, şu sıralar azalttım.
Nescafe ne ya. Türk kahvesi espresso ile karşılaştırılabilir.
Türk kahvesinin yeri ayrı nescafe tam benlik ama hassasım bu yüzden turk kahvesi
Nescafe artık Türk kahvesi içemiyorum midem kaldırmıyor
Seçeneklerde filtre kahve ya da espresso da olmalıydı
Türk kahvesini sabah ac karnına içeceksin sonra filtre kahve ile devam edeceksin göbek eritmede en büyük ilactir Türk kahvesi aç karnına
Nesacafe türk kahvesi sevmiyorum
Turk kahvesi.
türk kahvesi lütfen
İkisinden de nefret ederim
Nescafe 3 1 arada xd
Bence türk kahvesi daha güzel.
Orta şekerli Türk kahvesi..
Türk kahvesi daha çok…
Türk kahvesi elbette.
buda soru mu türk kahvesi tabiki
Americano..
nescafe kesinlikle
Nescafe
Nescafe
Nescafe
Türk kahvesi
nescafe
Orta Türk kahvesi tabiki
Nescafe
Sütlü Gahve
Türk kahvesi tbiki
Türk kahvesi
Tabiki türk kahvesi😅
Türk kahvesi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?