Yemek siparişinde eve 1 dürüm istetmeye utanıyor musunuz?

Ben çok utanıyorum bundan dolayı içeceğim olsa bile mecburen içecek istiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
tlf numarasıyla online değil
Güncellemeler
+1 yıl
Herkesi acıktırmışım. Hakkınızı helal edin. Bu kadar duyulacağını bilmiyordum.
Yemek siparişinde eve 1 dürüm istetmeye utanıyor musunuz?
Cevapla