Koyu bir kahve delisiyim. O yüzden benim cevap belli. ☕️ 


İkisini de severim ama kahvaltıda çayın yerini hiç bir içecek tutamaz , kahve çok ağır gelir sabah , oldu bir de yanına kruvasan alayım fransız usulü saçma bir kahvaltı olsun :)
Bana değişmiyor ille de çay da çay , kahve sabahları çarpıntı yapabiliyor çünkü minnoş kalbime yazık :(
Cevap
13Cevap
Bonjour!
Çay içiyorum ya. Kahveyi kahvaltıyla beraber içmeyi sevmiyorum. ❤
Kahvaltıyla birlikte çay, kahvaltıdan sonra türk kahvesi.
Kahvaltıdan önce mutlaka kahve içerim, kahvaltı anında tercihim çay olur
Ben de öyle yapıyorum. Yarım litre su ve kahve.
Güne kahve ile başlarım, kahvaltı sırasında çay içerim
Kahve 🧡 kokusu yeter
Çay içerim ardından kahve
bilindik klasik kahvaltı yapmadığım için, kahve..
çay benim
ben değilim kahve sevmem
Kahvaltı öncesi kahve, kahvaltı sırasında çay 😅
Çay tabi ki
Kahve
Kahvaltıda çay
çayy
Çay.
Kahve
Çay severim
kahve
Çay.. Ö
İkiside değil
Çay yeğen çay 😏
Kahve tabiki
Çay..
Çay ♡
sabahları çaydır
Çayy
Çayy
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?