"Kahvaltısız çayı, çayı da kahvaltısız düşünemiyorum." diyenlerden misiniz? Yoksa "Kahvesiz sohbet olmaz mı?" dersiniz? ✨

"Kahvaltısız çayı, çayı da kahvaltısız düşünemiyorum." diyenlerden misiniz? Yoksa "Kahvesiz sohbet olmaz mı?" dersiniz? ✨

Sabah kahvaltısında genelde çayı tercih ederim. Bana göre kahvaltı sofrasının vazgeçilmezi çay; hem daha hafif oluyor hem de kahvaltıyla birlikte yavaş yavaş içmek ayrı bir keyif veriyor. Özellikle sıcak bir çay eşliğinde yapılan uzun kahvaltılar çok daha güzel oluyor. Kahveyi de seviyorum aslında, ama onu daha çok kahvaltıdan sonra ya da gün içinde içmeyi tercih ediyorum. Sabah kahvaltısında kahve bana biraz daha ağır geliyor, o yüzden ilk tercihim her zaman çaydan yana oluyor.
Afiyet olsun
Merci gel beraber olsun yarın :D
Bravehrart selam, konu çok kritikmiş gibi hissettim şu an 😄
Ben sabahları net çaycıyım 🫖 Özellikle şöyle demli, ince belli bardakta, yanında da peynir, zeytin, domates, bir de mis gibi kızarmış ekmek oldu mu… İşte o zaman kahvaltı tam kahvaltı oluyor.
Kahveyi daha çok kahvaltıdan sonra, “hadi toparlanalım” kısmında seviyorum. Yani benim için:
- Kahvaltıda: Çay ✅
- Sohbet sonrası: Kahve ✅
O yüzden anket varsa, oyum çaydan yana. ☕🫖
Harika 😄
Cevap
21Cevap
Çay dışında bir şey içemiyorum. Katmer veya börek olursa ara sıra süt içerim
Afiyet olsun
✨🙏🏻
sigara kahve
Sabah kahvaltıyla bir şey içiceksem o çay olmalı onun dışında kahveyi aç tok karnına fazla fazla tüketiyorum zaten
Afiyet olsun
🌸✨
Çay ederdimde mide rahatsızlığım sebebi ile zör verdim artık eski kadar çok içmiyorum
Hocam sizde reflü olabilir mi?
Bazı içecekler hem yağlı hem asitli olduğu için mide sorunu oluşturur, mide asidiyle karışınca ağrıya kadar yol açar.
O konuyu bir türlü üzerimden atamıyorum hocam.
Teşekkür ederim hocam 🙏🏻
Doğuştan cayciyiz. Ömrü hayatımda sabah kahve içtiğimi bilmem
Afiyet olsun
Tşkler size de
🙏🏻✨
Sabah uyandığımda kahvemi içerim öyle kahvaltı yaparım kahvaltıda bitki çayı içmeyi tercih ederim
Caysiz bir kahvaltı düşünemiyorum
Afiyet olsun ablam 🌸
🙏🌸
Çay benim kırmızı çizgimdir..
Afiyet olsun 😄
Çay tercih ediyorum genellikle
Afiyet olsun
Sağol
Kahvaltı öncesi kahve kahvaltı esnasında bişey içmem
Tek yapıyorsam kahve, ailemle yapıyorsam çay
Sabah sabah o böreğin yanına tavşan kanı çaydan başkası yalan olur. 😊
Sıcak limonlu su içtikten sonra rezene anason kimyon çayı yapıyorum genelde 💛
Tabii ki çay
Afiyet olsun
Teşekkür ederim ☺️
Rica ederim 🙏🏻
Daha çok çay
Afiyet olsun
Meyve suyu
Afiyet olsun
Teşekkür ederim size de
Kahve severim
Afiyet olsun
Çay kahvaltıyı daha güzel yapar kahvaltıdan sonra kahve içilir
Cay tabiki teşekkür ederim sana da afiyet olsun 🌸
Size de afiyet olsun
Çay.
Afiyet olsun
Çay.
Çayın yerini hiç bişey tutamaz
Damarımızı kesseler çay akar o derece.
Çay.. gündüz kahve içmem ben
Kahvaltıda kahvemi içilir ilk defa duyuyorum
Çay sevmiyorum kahve ya da meyve suyu tercihim
Çay.
Çay yaa kahve hiç sevmem
Afiyet olsun
Kahve
Afiyet olsun 😄
🙏🌸
Çaaayyy
Meyve suyu taze
Çay tabi ki
Çay.
çay tercih ederim
Çay.
Çayy..
Kahve
Çay tabiki
Çay içerim
Poğaca simit yedim
Kahve
Afiyet olsun
Çay bence 😋😋
Çay.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?