Her yer savaş alanına mı dönüyor yoksa her zaman düzenli mi?


Ben yemeği yaptıktan sonra bakarım bi durumuna inan yaptığım yemeği yapmaya iştah kalamaz oderece☺️
Bir taraftanda toplarım yani hayır
Cevap
5Cevap
Biraz evet
Evet, ortalık savaş alanına dönüyor. İşim biter bitmez çabucak temizliyorum çat kapı birileri gelip de görmesin diye.
İşlem görülmemiş kadar temiz bırakırım acele bi durum yoksa
Hayır dağıtmam mutfakta temiz ve düzenli çalışmak gerekiyor
Dağınıklığı sevmiyorum. Yemeğimi yaparken diğer taraftan toplar, yıkarım.
Günün 9 saati mutfaktayım ve tertemiz bırakıyorum 😁
Evet aynen öyle oluyor
İçinden geçerim jsjsj
Dağıtmam
Evet😪
Düzenli
Hayir
Dağıtmam
Biraz
Dağıtırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar