Yemekten sonra elinize sağlık demeyen birinin sebebi olabilir mi?

Bir yerde toplanmissiniz. Kizlar yemek yapmış getirmiş. Birisi öyle tadımlık aldı sadece yemek yemedi. Herkesin yaptığından bir gıdım aldı. En son giderken de elinize sağlık demedi.
Bu kabalık büyük bir kabalık mi sizce.
Yani aklı dalgın olabilir mi. Bir derdi olabilir mi. Sonrasında hızlı bir şekilde bir yere gidiyodu ve dışarda babasiylaa konusuyodu
Yemekten sonra elinize sağlık demeyen birinin sebebi olabilir mi?
Cevapla