selam KS yemek yapmak her kadının her kişinin işi değil açık ve net herkes yapar ama önemli olan güzel yapabilmek peki başlıktada olduğu gibi güzel kadın mı güzel yemek yapan kadın mı siz hangisini tercih edersiniz peki KS ailesi yemek konusunda siz nasılsınız bu konuda kendine güvenen var mı benim gibi yemek yapmak benim için aşk adeta stres atıyorum çok güzel et balık tavuk sebze yemekleri yaparım hamur işlerinde de çok iyiyim 😇 #güzelkadın#aşçıbiri#kimsebilmesingüzelbiraşçı 😇 #yemekvekadın
Güzel kadın mı, güzel yemek yapan kadın mı? Hangisi ile evlenilir, peki siz yemekte nasılsınız 😇?
abi güzeellik herkezda var bi yere kadar ama yemek yapan bu zamanda cok zor ben kendi adıma gore soylıyım yemek yapan 1/0 daha önde guzellıge bakanlar ılk kendınıze bakın lutfen.
Şaka bi yana da çok fazla kıyma koymakta iyi değil yemeğe, Biraz da yemeğin o kendine has kokusu gelmeli, Bu arada annem de yaprak toplamış gelmiş biraz önce, Yaprak sarması yapacak ben ona bitiyorum ışte :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Hamarat kadın daha iyi olur gadası
Güzel kadın tabi ki
Güzel kadın. Annem güzel yemek yapmasını öğretir 😃
u ne demek 😬
Uber mod ☺️
o ne oluyor 🙄
Moderatör oluyor ☺️
peki teşekkürler
abi güzeellik herkezda var bi yere kadar ama yemek yapan bu zamanda cok zor
ben kendi adıma gore soylıyım yemek yapan 1/0 daha önde guzellıge bakanlar ılk kendınıze bakın lutfen.
Beraber yemek yaptığım kadın
tutum bu görüşü
Sıkı tut yakışıklının annesı ☺️
teşekkürler 😇
Karekteri guzel olsunda yemegide birlikte yaoariz.
Güzel yemek yapan kadın candır
Hem güzelim hem de aşçıyım oh
Güzel kadın tercihim.
Güzel olsun ben yemek yaparım
Güzel dolma yapan kadın :D
Pirincin içinde kıyma mı var?
evet
Ne kadar koydun ki
göz kararı
Bana biraz abartı gibi geldi, Normal insanlar o kadar kıymayla 3 çeşit yemek yapıyo kanka :D
Şaka bi yana da çok fazla kıyma koymakta iyi değil yemeğe, Biraz da yemeğin o kendine has kokusu gelmeli, Bu arada annem de yaprak toplamış gelmiş biraz önce, Yaprak sarması yapacak ben ona bitiyorum ışte :D
Bak :) https://www.hizliresim.com/lg9p6ij
çok güzel görünüyor anneye selamlar 😇 kıyma çok değil az salça koyduğum için çok koymalı görünüyor herşeyi kıvamında koydum şu an ocakta pişiyor
Teşekkür ederim annemin de sana selamı var afiyet şifa olsun :)
Hiç beceremem yemek yapmasını
Güzel yemek yapan kadın tabiki de
Seven insan karisinin elinden herseyi yer