Birinden biri olsa hangisini seçersiniz?
Kalbime giden yol midemden geçiyo, güzel yemek yapsın
Yemek halledilir dışardan yeriz, temizlik daha önemli
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
eşini temizlik yapsın diye mi alıyorsun yemek yapsın da doyayım diye mi bu ne yaa. kadın en değerli şeyini yani namusunu teslim ediyor eşine daha ne yapmalı ki. onları isteyen adam ilk önce kendi dört dörtlük olmalı bence. tamam yapılmaz değil yapılır ama hiç kimse mükemmel değil.
İkisi de önemli benim için. yalnız pis insana katlanamam.
Ben ikisini de yaparım sorun değil 😁yeter ki sevdiğime kavuşayım 😊😊
Eşim olsun da hepsini de beraber yaparız 😀sıkıntı yok
Cevap
37Cevap
temizlik daha önemli bence yemek her turlu halledilir
İki sikta 😒
Pisse yemek yapsa neolur?
Temiz ama beceriksizsede ugrasilmaz 😒
Birlikte evi temizleriz ama yemeklerinin kendine has bir lezzeti olursa süper olur
Ikisini de yapsın ama yemek daha önemli. Mutfaktan anlamıyorum.
yemek yapan güzel eş tercih ederim temilzik konusunda ben yaparim o yemek yapsinda :=)
Güzel yemek yapan bir eş isterdim.
Ben iyi yemek yapiyorum zaten, temizlik yapsin o da 😂
İkisini bir arada yapamıyor muyuz :)
İkisini de güzel yapıyorum yine çok harikayım
Her ikisini de tercih ederim.
Temizlik her şekilde yapılır önemli olan yemektir.
Eşi direk hizmetli etmişin.
Temizliği ben yaparım, o yemeği iyi yapsın. .
yemeği o yapsın ben temizlik yaparım 😂
Temizlik yapan. Yemeği ben yaparım 😊
Olsunda orasını düşünürüz
Temizliğide ben yaparım, o halde gelsin yemek
ben temızlık yapıyım o yemek yapsın :D
Pis insan yemek yapsa ne olur ki
benim kocam titiz olsun
Ben temizliği yaparım o da yemek yapsın ☺
temizlik daha önemli..
Temizliği ben hallederim yemeği güzel olsun 😊
Zor bunlar daha önemli şeyler var istenecek
Güzel yemek yapsa keşke:D
yüzde 70 temizlik yüzde 30 yemek
güzel yemek sıradan temizlik
yemek
evi ok götürse de olur
Temizlik hastalarından nefret ederim
@MickyFare Sorma ya, insan hayattan beziyor ya
Güzel bakan 😍
yemegi bende yaparım o evi temizlesin
Temızlık onemlı
güzel yemek yapan.
Bunlar basit şeyler
Her ikiside önemli
İkisi de önemli
he bunlarda yetmez:)
Güzel yemek yapan
İkisi birlikte
Herşey yapan eş
yemek tabi ki
ikiside
Seks yapan
Yemek daha önemli
Yemek daha önemli
İkiside
hmmmm
bence yemek yapan
İkisi de
Yemek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar