AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
114Cevap
Hayır tabii ki ne ezikliği. Götürebilirsin istediğin yerde çıkarıp yersin.
Neden eziklik olsun ki isteyen istediği gibi yaşamakta yapmakta özgür
Eziklik değildir olamazda. O düşüncede olanlar ve başkasını ezik gibi görenler. Asıl onlardir
Eziklik değil, normal bir durum. Bir kenara çekilip yemeğini yiyebilirsin.
Ya birak ye gitsin
Herkesin ne diyip ne demediğine bakarsak eğer yandık 😅
Hayir gayet normal bisey artik insanlar disardan yemiyor cok pahalandi hersey
Niye eziklik olsun. Bende işyerine götürüyorum çoğu zaman. Onu öyle düşünenler eziktir bence
Alakası yok eziklik değil ben lisede universite hep yemek getirdim dahalem getiriyorum
En iyisini sen yapıyorsun eziklik değil bu aksine kendini bilmek sağlıklı yaşamak
Hayır tabiki seninle karşılaşsam o an yemeğinden ikram etsen keyifle yerdim.
Ya kimseyi takma Bence gayet Efendi hiç eziklik değil
Rahat ol kimin ne dediği önemli değil parayı cebine onlar koymuyor
Yok be yer varsa valiz valiz tası yoksa gün gelir makarnaya ekmek banarsın
En iyisi eziklik falan değil
Evden yapın götürün hem temiz dışarıya göre
Bence bütün üniversiteliler evden getirsin
Saçma dışardan yemek
Evden getir çimlerde otur ye
En iyisi
Eziklikk falan değil eziklik diyenler utancından öğlenleri yemek yemiyor gidiyor dolaşıyor geliyor dışaarda kendini cool sanıyor elinede bir starbks bardağı alıyor havalı olsun diye
BENCE HERKES EVDEN GETİRSİN YEMEĞİNİ DAHA İYİ VE DAHA GÜZEL
TEMİZ
UYGUN
İSTEDİĞİN GİBİ
Hayır alakası yok, ben de evden bir şeyler hazırlayıp götürüyorum, küçücük şeylere çok para veremem.
Ben bazen işe getiriyorum, takıl istediğin gibi rahatına bak
İnsanların düşünceleri ile yaşamaya ne zaman son verilecek eziklik değildir böyle düşünen eziktir fk
iyi fikir. ben de işyerinde yapayım. milleti boş ver. hem hava da güzel.
Kesinlikle değildir. Hem sağlığın, hem cüzdanın için en iyisidir.
yoo iyi gayet ama ton balığı da baya pahalı artık😢😢😢
Hem sen atistiriyorsun hemde piknikyapiyotsun ne var bunda Londra 5 çayı gibi☺️☺️
Ne ezikliği yahu , ülkede ekonomik kriz durumu var
Öğrenci olmak zor
Ne ezikliği be
Ton balık bulmuş ezikligine bakiyor
Millet makarna yiyor
Tuvalete giderken goturmuyon sonucta niye eziklik olsun
Hayır sağlığına dikkat ediyor helal olsun gözüyle bakarım
Yok dostum.. seni bizleri bu duruma sokanlar ezik olmuyorsa biz niye ezik olalım
Üniversiteye gidiyorsun, yanında yemek taşıman eziklik.
Ya nasıl böyle düşünürsün? Kıyamam ben sana... Tabii ki bu bir eziklik değildir aksine bu akıllıca bir hareket. Hem karlı çıkarsın hem de karnını doyurmuş olursun.
Herkes her şeyi eleştiriyor cidden napsam kötü hissediyorum
Hissetme öyle çok üzüldüm böyle düşünmene. :( ben de senin gibi yiyorum. Bir şey demiyorlar.
😞
Eşek değillerse demezler de yani ne bileyim kararsız kaldım götürsem mi götürmesem mi diye dün götürüp orada yedim zaten
kantinde bir çikolataya bile 5 tl vereceğine gayette yanına yemeğine alır açık havanın da keyfini çıkararak yersin Kime ne. zaten insanların her şey hakkında fikri vardır. yani kesinlikle eziklik değill
Tabii ki hayır bnde üniversitedeyken ikinci öğretim olduğum ve kantin erken kapandığı için götürürdüm bu senede KPSS için dershaneye gidiyorum hala evden götürüyorum termosla çayımı kahvemi götürür suyumu bile evden götürürdüm
Eziklikle zerrre kadar alakası yok. Bize dayatılan şeylere karşı bence güzel bir duruş. İlla dışarda para harcayıp yemek yemek ya da bir kahveye 30 TL vermek zorunda değiliz.. Şekilci düşünmeyin arkadaşım kendiniz olun..
Ben de okulun yemeklerini beğenmiyorum evden sandviç falan götürüyorum iyi idare ediyor neresi eziklik bunun
hangi şehrin ünisi o öyle yemekler kötü çıkıyor
Yemekleri genel beğeniyor ben beğenmiyorum vejeteryanım
o zaman akdenizde bir yerde okuyor ol bari hiç olmazsa bol yeşillik olur.
Allah akıl fikir versin sana üniv gidiyon ama boş gidiyon bilgin olsun. Özgürsün istediğini taşıyabilirsin. Haa bu arada avrupada çalışan herkes yanında öğle yemeği taşıyor bilgin olsun.
Yoooo nie olsun kskkflfllfldllelşe ben de götürüyom
Neden eziklik olsun enmantıklı ve en ekonomik bir durum
Neden eziklik olsun herkesin kendi hayatı sen öyle dusunmuyorsan başkalarının ne dusunecegi umrunda olmamalı
Kedilere karşı yaklaşımını sevmedim sonuçta rıskına gelmiş ama yaptığın şey sana kalan biley yargılamak kimseye düşmez
Önüne biraz atıp kaçtım yani hepsini mi verseydim bacağıma filan geliyor korkuyorum öyle yemek yemek istemiyorum
😀
bence çok zekice. herkes yemek götürmek istiyordur da utandığı için (nedense?) getiremiyordur, sen özgüvenlice davranmışsın hiç bir sıkıntı yok bence 😘
bence tam tersine elitlik. herkesin özeneceği bir şey bende lise sondayım hala yanımda taşırım dışardaki ney olduğu belirsiz yemekleri niye yiyip midemi bozayım ki
Eziklik olacak bişe yok kardeşim ister yemekhanedrn ekmeksiz yemeğini ye istersen yanında götür senin menün zengin yine biz vize final haftası domates peynir ekmek yerdik gece yurtta
Hayır eziklik değil. Özellikle bu ekonomik krizde yanında taşımamak zarar. Ben de üniversitedeyim arkadaşlarım su bile almıyor musluktan dolduruyor :D
Yap zengin bir manita o mekan bu mekan yemek yersin
Dertsiz başıma dert alamam
Hayırrr. Bende evden götürüyordum valla üstüne sabahtan kaloriferin üstüne yemeğimi koyuyordun öğlene ısınıyordu mis gibi sıcak yiyordum
Çok saçma neden öyle olsun ben param olduğu halde evden getiriyorum. Dışarda yapılanlara güvenmiyorum
hiç değil en doğrusu kütüphaneye giderken bende kendime yemek hazırlıyorum hem sağlıklı hem daha maliyetli.
eziklikle alakası yok bu devırde yapmak zorundasın bı tavuk doner 20 tl olmus baska yapcak bıseyın yok en ıyısını yapıyorsun
Nefs, nefis çok günah ve kötü bir şeydir. Hiç bir zaman nefsin, olmasın. Böbürlenip kibirlenme. Kibir=şeytan aynı şey.
gerçekten hem sağlıklı hem ekonomik bizde üniversitedeyken hep öyle yapardık gün bile yapmıslıgımız var :D
Ben üniversitede sınıfta yemeğimi yiyordum. Sen bide bahçede yicem diyorsun
Eziklik falan değil kendin hazırlıyorsun işte ne güzel
Hayır tabi ki de hamarak biri olduğunu gösteriyorsun 😂
Değil tabi öyle düşünme bence kimsenin ne dediğini takma.
Bence bir şey olmaz onlar para harcasın obez olsun sen boş ver onları
Ne münasebet ne ezikliği normal bişey yani isteyen götürür isteyen satın alır
Neden eziklik olsun. Ben kantin yemeği sevmiyorum bitti kimene
Hayir düzenli ve sağlıklı ve tutumlu olmanın göstergesi
Akıllılık bu
Yoo bende goturuyorum salata falan. Saglikli beslenmeye bende ozen gosteririm. Ve bence bu eziklik degil
gittiğin şehirde salatalık malzeme olmuyor mu
@Hayatnediyorsun evden goturuyorum salatayi. Okulumla ayni sehirdeyim
ailenin yaşadığı yerde mi üni okuyorsun yani
2 lokmada hayvana verseydin yazik bee 😂
Yok ya gitmiiyor verince
Vicdansiz tospaaa
Ya bırak hepinizden çok yiyor onlar😂 yeminle yüzsüz kediler arkadaşım ne alsa bütün etleri tavuklarıni kedilere veriyor şerefsiz kedi gidip herkesten alıyor 😂😂 asla doymuyor
Yesin hayvan para verip almayacak ya beslenecek bi sekilde herhalde 🤨
Yoo eşitlik istiyorum ben shshsgs o da para verip alsın yemeğini ya da evden getirsin
Utanmasan hayvan beni beslesin diyeceksin tamam iblis uzak dur hayvanlardan biz besleriz onlari 😠
Shsgs kedilerden korkuyorym ya gelmesinler ben hemek alayim onlara benden uzakta yesinler😂
Almamışsin vermemişsin iste neyin kavgasini ediyoruz burada 😂
Az bişey kediyede vereydin
Verinxe hiç gitmiyor ya devamını da istiyrolar üstüme gelmesinler diyevermeyip kaçıyorum
Jsjjejjsksjsmm