İşe giderken okul beslenme çantası taşır gibi yemek taşımak normal mi?

Yemeğimi yanımda götürmek istiyorum ama tuhaf karşılanmaktan çekiniyorum. Dışarıda yemek çok pahalıya geliyor bir önceki günden kalan yemekleri güzelce paketleyip alsam sizce garip mi olur? Beslenme çantasıyla okula gider gibi olmak istemiyorum. Mesela nugget pişiriyorum airfryerda, lavaşa sarıyorum ve işine biraz roka ve sos da ekleyince nefis oluyor.

İşe giderken okul beslenme çantası taşır gibi yemek taşımak normal mi?
İşe yemek götürmek çok normal
Götürme, bir öğün de dışarıda ye
Farklı bir fikrim var, yorum olarak yazacağım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İşe giderken okul beslenme çantası taşır gibi yemek taşımak normal mi?
Cevapla