Bence kesinlikle Pringles. Geçen bir arkadaşın ısrarıyla denedim ama kesinlikle Ruffles ve Lays, çok çok çok daha iyi. Tabi bu damak zevki bir yerde ama. Cidden abartıldığını düşünüyorum kendi adıma.
pringles bence hepsinden çok daha iyi.. belki tadı değişik olan bir çeşidini denemişsindir. sirkeli pringles yapmışlar bir tane yedim kusuyordum az kalsın
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Aynen onun tadını ben hiç beğenmedim gadası
Bütün atıştırmalıklar
Oreo... Oreo abartma timi görevini başarıyla gerçekletirmiş her şeyin içine oreo koyuyorlar bir de
Kesinlikle öyle👍
pringles bence hepsinden çok daha iyi.. belki tadı değişik olan bir çeşidini denemişsindir. sirkeli pringles yapmışlar bir tane yedim kusuyordum az kalsın
Yok klasiği. Begenmedim
Lahmacun mesela. Ben de çok severek yerim ama millet annesinin karnında lahmacun yemeye başlamış gibi davranıyor.
Milka. Bir parça yiyince kesiyor hemen. Normal düz çikolatalar daha güzel.
ulkerinki hosuma gidiyo benim niye bilmiyorum milkaninki oyle cok cok guzel degil gereksiz pahali zaten ithal
Aynen bence de Ülker'in ki güzel
Pringles'in sirkelisi bile varmış yedikten sonra bi garip oldum Allah korusun
Ay o güzel mi? Merak ettim ama beğenmezsem israf olur diye almadım geçen. Klasik aldım yine.
@öğrenimelemanı bildiğin sirkeli çips ama pek beğenmedim deişik bişi
Çoğu abur cubur gereksiz.
Pringless adamdır, cipslerin en iyisidir
Burger King.
Ben de sevmem pringles ya.
Gong
Karamelli seyler
suşi
Toblerone