Yaa cinoya bayılıyorum ben, limonlusunu daha çok seviyorum galiba. Birde şey vardı, içi hava dolu bir cips, şeffaftı ambalajı ve büyük toplar şeklindeydi, adını anımsayamadım ama resmen çocukluğum o benim ve tabii ki elma şekeri... Hala daha gördüğümde alırım ama o zamanlar hepsinin lezzeti çok daha güzel geliyordu.
Merhaba 😇 bu cino ları şimdiki nesil fazla bilmiyor 🤷🏻♀️ halen var tabi.. ben satıcıyım benim yaşlarımda ve benden büyük kişilerin cino yu sorduklarını çok duydum şeftali ve portakallısı çok güzel 😇
nohut tozları var mı hala bilmiyorum eti puf kremalı üzerinde çeşitli renkli şeker taneleri olan birde külah içinde kaymak eskiden de satılırdı kremalı bisküviler
Küçükken hep yerdim bunu. Geçen yıl Ayvalık’ta bi satıcı tezgah açmış satıyordu, merak edip yemek istedim ama yedikten sonra bunu hangi akılla yiyormuşum küçükken dedim xd
Belki inanmayacaksın ama bu cino kutusu da belki 6 aydır duruyor çekmecemde. Kahveyi alırken gözüme ilişti, bitmedin mi sen len daha diyip bari soru soram didimm
Bide sütlü portakallı şeker vardı o da güzeldi adını hatırlayamadım şimdi onun dışında hanımeller bisküvi benim çocukluğumdan beri var çizi hayfliyf halley de öyle