Aşırı güzel değil mi 😋 Yoksa bir tek bana mı öyle geliyor? 


Hiç sorgulamam gayet güzel bir lezzet anlayışı varmış derim..
Boğazından geçicek mi şimdi canımızı çektirdin
Cevap
17Cevap
Yani tadı eski usül olarak çok iyi bence, sorgulamam. Bana rock ve hip hop'un ayrımını hatırlattı. Pamuk şeker ve cevizli sucuk gibi.
Böcek yiyenler sorgulanmıyor da bu mu sorgulanacak? Yalnız bir enerji veriyor öff 😂
Sorgulamam bende seviyorum. Biz kendimiz yapıyoruz hazır olanlarda glikoz şurubu var. Afiyet olsun.
Çerez niyetine akşamları yerim, severim de. Arada canım çekmiyor değil:)
Aşırı güzel değil yaniii durduk yere canım çekmez onu
Güzelde senede bir kere yetiyo bana. Olmasa aramam.
Severim
Köme deniliyor buna.)
Bizim buralarda cok vardır
Bolca yerim
Sorgulamam gayet lezzetli oluyor. Markettekilerin tadını bilmiyorum ama doğal yapılanlar gayet güzel
Pestil severim genelede
Aldığım yerde bu ürünler var sizin ki de var ben hep pestil alırım resmi görünce bir an yazmış bulundum ama cevizli sucukda mükemmeldir.
Yok yahu olsada yesek gerçekten
Yemeyenin damak zevkini sorgularım
Ben hastasiyim cok severim
Hayır ne alaka yani niye sorayım ki
Abartılacak bir tadı yok bence
Çok güzel damak tadın varmış demek ki
Ben bunun bağımlısıyım. :D
Tazeyse evet güzel
O kadarını bilemicem tazesi hoş.
Bilmem hiç yemedim
Seviyorum ben
Hiç yemedim
Bayılırım bende.
Evet çok güzel
BİM sayesinde çok yiyorum artık, eskiden bulmak zordu
Hayır sorgulamam
Seviyorum ben de
Evet çok iyi👍
Ben sevmem
Evet güzel
Evet severim cok guzel.
Tadı kötü olmalı.
yoooo
Yooo bana da ver
İğrenç ya 🤮
Cevizi hiç bir türlü tatlılar dışındaki yiyeceklerle bağdaştıramıyorum.
Off hele şu balığın falan içine dolduruyorlar ya. Felaket
Refleks. Kusura bakmayın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar