Yeme & İçme "Eski tadı yok" dediğiniz meyveler/sebzeler nedir? İşinDoğrusu Takip Et Guru Yaş: 36 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Benim için domates, çilek ve salatalığın gerçekten eski tadı yok. Sizce peki? "Eski tadı yok" dediğiniz meyveler/sebzeler nedir? Cevapla Nedir Soruları Çil Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
mutevaziadam34 Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Şimdi mi sorulur insafsız adam 8 saat var daha :) Bence narenciyeler ya özellikle mandalin hiç aroma yok saf su içiyormuş gibi nerdeyse. Gerçi hayatta neredeyse hiç bir şeyin tadı yok da orası da ayrı mesele sitemimi edip kaçayım :( 0 0 Yorumla
HabireBanYiyoz Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 88% +1 yıl Kesinlikle çilek. Artık ne çilek tadı var ne de kokusu. Ayrıca geçen sene karpuzlarda gram tat yoktu. Muzlar da öyle eskisi gibi yoğun muz tadı yok. 0 0 Yorumla
En İyi Cevaplar