Merhaba kral, et ya da tavuk fark etmiyor ben daha çok birazcık daha yağlı kısmıyla ilgileniyorum hangisinde yağ daha fazlaysa o tarafa tam gaz, porsiyonun büyüklüğü de önemli değil leziz olsun kafi...
tüm iş hayatını sıvı yağ, küspe, yem sektörleriyle geçirmiş biri olarak söylüyorum. Tavuk yemeyin. uzak durun. mısır, soya, ayçiçeği küspesi hepsi gdolu ve gerçekten çok zararlı. tüp bebek vakalarının ve kanserin yaygınlaşmasının başlıca sebebi.
Oyyy ikisine de bayılıyorum be. Et olsun da nasıl olursa olsun farketmez. İyi ki fazla kilo alabilen bir yapıda değilim, yoksa bavul gibi olurdum et sevdasından dolayı.