Me: uyumadan 2 sn filan önce kadar sanırım 👉👈👀
Sizler akşam en son kaçta yemek yemeyi bırakıyorsunuz?
Sizler akşam en son kaçta yemek yemeyi bırakıyorsunuz?


Nutella kaşıklamak soruya dahil mi efem? :D
Yemekten çok, içecek bir şeyler sürekli elimin altında olmalı. Kahvem ve ya demlemişsem çaya devam..
Yaa sorma sorma. Yeme içmeden ziyade abur cubur ve de çay kahve zaten 🤦🏻♀️
Akşam 8 den sonra yemek yemem genelde. Ama tüm gün iş güç diyip düzgün yemek yiyememişsem gece de yatmadan önce bir şeyler yerim. Belli bir saatim yok.
Sabaha kadar oturduğum için ve sürekli acıktığım için ağzım çok boş durmuyor.🙄
O yüzden ben direkt bırakmıyorum.
Teşekkür ederiiiğm.❤️💫
Rica ederiiiğğmm ♥️💫 😘😘😘
Uyurken çiğnemeye devam ediyorum
Yaa Narcos haha 😂😂😂
En EİG adamsın 😃
Uyurken çiğniyormuş ya haha 😃
Cevap
18Cevap
Normalde 17:00 gibi tamamen keserdim bugün ihlal ettim biraz rahatsızım diye.. Vitaminsiz kalmayayım hesabı :)
şu an saat 00.15 ve yiğenimle canımız makarna çekti ocakta pişiyor😂😂 bizde sanırım saat uygulaması yok 😂😂😂
Afiyet olsun ☺️🌸
Teşekkür ederim. Buyur gel beraber olsun. Ama şimdi uğraşma bi makarna için şehir değiştirmeye gerek yok.😂 sen evde yap bn yapmışım gibi yee :)) sana da afiyet bal şeker olsun şmdiden.😌
Bırakamıyorum hahaha benim için yemek yemenin bir saati olmadığı için belirli bir zamanı yok benim için 🤪
Ben de bu aralar hiç dikkat etmememden sebep neredeyse yatana kadar ağzıma bir şeyler atıyor oluyorum. ☹
Eskiden 7’den sonra ağzıma bir şey koymazdım. Ama şimdi kilo almak istediğim için yeme babam ye jfjdd
Ben genel olarak bırakmıyorum, rüyamda devam hkhkhb
Öyle bir zaman yok ben gece kalkıp melemen yapıp firindan sıcak ekmek almaya gittiğimi bilirim
Benim için fark etmiyorrr canım istiyorsa gecenin 3ünde bile çikolata çiğköfte vs yiyebilirim..
Bir saati yok canımın istediği saat yiyorum genellikle 23:30 oluyor.
En geç 20:00/30 arası. O da ayda 2 ya da 3 defa falan. Genelde 19:00.
yataa kadar yiyorum crez meyve yogurt ne bukursam 😁
Genelde 5 buçuk civarı ama bazen değişebiliyo 12de yediğim bile oluyo
7 gıbı yiyoruz sonrasında cay yanına bısıler yiyorum ama bu saatlerde uyumaya yakın yine canım bırseyler cekıyor mumkun olsa her saat bısiler yerim
8 den sonra falan bırakırım geceleri bi şey yememeye özen gösterim genelde
Ben yemek yerken uyuya kalmıştım bir kere bu gizli bir anıdır ama normal yaşantımda uyumadan 1 saat önce yemek yemeği bırakırım ama acıkırsamda yerim. Yenir ya yemek bu
Ben akşam 8 den sonra bişey tüketmeyi doğru bulmuyorum.
her saatte yiyebilirim hatta uykumdan uyanır yine yerim 😆😆
Ben ne zaman aç hissedersem yiyorum ya saat fark etmeksizin :)
18:30’da dükkanı kapatıyorum ben gece uyuyana kadar hiçbir şey yok.
7 ,7 bucuk gibi yeriz en son. Üstüne pek bişi yemem..
7 den sonra yememeye çalışırım. Yağ ve karbonhidrat olarak geri döner hiç uğraşamam gerek yok.
Fırsat verseler uyurken de yerim 😂
Yaa biri daha yazmış bunu uykusunda da çiğniyormuş 😂
Jshxhdhd haykırdım😂
Canım ne zaman yemek isterse o zaman yiyorum mesela az önce yedim hayat kısa ne kadar sağlıklı düzenli beslenip sporda yapsan ecel geleceği günü iyi biliyor o yüzden kafaya takmayın canınız ne zaman yemek isterse gidin yiyin beaaa
7 den sonra yemek yemiyorum uzun zamandır
7 bucuk- 8 den sonra yemek yemem.
Bırakmıyorum. Gece 3 bile olsa yerim
Valla bugün 10 da yedim🤣
17 den sonra kesiyorum
Ben uykumda bıle yerım😂
Değişiyor eğer çok acıkmışsam uyumadan hemen önce veya uykumdan uyanıp yiyorum
Kafama göre hiç saat belirlemem
Değişiyor. Genelde yatana kadar yiyorum. 😂
Canım ne zaman isterse
7-8 gibi.. yazın daha erken.
Uyumadan öncesine kadar adnmdks
Akşam 6 dan sonra yemeği bırakırım.
Film izlicem birazdan ondan. Sonra olbilir
Belli sınır yok, yatmadan önce bile hatta 😄
10 bitiyor gece yarısı operasyonuyla devam ediyor
2 saat önce filan
Bırakmıyorum
Belli olmuyor ya.
Bırakmıyorum
Bırakmıyorum skjdkd
Son öğünümü gece yarısına doğru yapıyorum..
Kilo problemim olmadığı için her saat yerim
7 den sonra
Bırakmıyorum😅
Değişiyor
7-8 de
En fazla 7 civarı
18 gibi
uyuyana kadar :)
19:00 da
7 de
En geç 7
En geç 9
Mutlaka ağzımda biseyler oluyor
9.30 10 arası
12.30
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?