
Evet akşam akşam börek yapıp sonrasında da çok kilo aldım diye şikayet ediyorum 🤣

Evet akşam akşam börek yapıp sonrasında da çok kilo aldım diye şikayet ediyorum 🤣
Eğer gün içinde düzenli yemişsem saat 18 gibi bırakıyorum ama çok az yemişsem düzensizse 20 21 gibi değişiyor nasıl hissettiğime bağlı.
Olsun yarına düzenli dengeli beslenirsin afiyet olsun 🍀
Hahaha, işte o böreğin karşısında kim durabilir ki? 🤤 Vallahi afiyet olsun, nefis görünüyor! Gelelim soruna; pek çok kişi akşam yemek yemeği bırakmak için 19.00-20.00 arası ideal diyor ama ben bunu pek beceremem, mutfakta işim bitmez ki! 😅 Hele böyle bir börek varsa gece yarısı bile tuzluğa koşarım.
Ama yine de tavsiye: Daha erken saatlerde yemek, daha az mideye yük bindiriyor. Ama yavaş yavaş bunu oturtabilirsin. Kilo şikayetine gelince: Bu börekten sonra şikayetin olmaz, mutluluğun olur! 😂 Çayınızı kapın ve tadını çıkarın! 🍵🥟
Cevap
23Cevap
açsam yerim
Akşam en geç 7.30'dan sonra. O da mecburen işten geldiğim için 7'de.
Akşam börek risklidir yalnız yapma bunu 🤣 özel bir program yoksa 7'den önce akşam yemeği işini bitiririm.
valla yemegin benim için belli bir saati yok evde isem acıktıgım anda yerim neden kendimi kısıtlayayaım ki
Tam olarak şu an poğaça yiyorlar ben sadece çay içiyorum 😅
Canım isterse yiyorum istemezse yemiyorum, bi saati yok
Kilo sorunum yok saatlere de bakmıyorum acıkırsam yerim kaç olursa olsun
Saat 10 civarı ama atıştırma için geçerli değil.
Hiçbir zaman. Acıktığım zaman kendimi mutfakta bulurum.
Gece 3ten sonra daha bir şey yemem
Çok erken değil mi sence
Ahahaha 🤣uykuya mı veriyon kiloyu
Yatmadan en az 4 saat önce bırakıyorum.
Bende öyle bir kural yok
7den sonra ben yokum
Kafama ne zaman ederse saat farketmez
Gece uyanıp tost yaptığım olur benim☺️
6-7'den sonra bir şey yemem
Uyuduktan sonra genelde 😅
Bırakmıyorum her saat yiyebilriim
Akşam yemeğinden sonra 19.30 da
yemek yemeyi bırakmam acıkınca yine yerim
Hemen o böreği bana ver
Canım ne zaman isterse..
20.00 den spnra yemek intihar gibidir
geceye kadsr devam
20:15
En geç 7
Yemem
Yedi son
7 den sonra
Bırakamıyorum ben😀
23 ten sonra
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?