Zaman kısıtlamam olmadan, tatlıyı bulduğum an yerim 💖
Yemekten önce yerim
Yemekten sonra veya birlikte yerim
Bulduğum an yerim
Tatlı yemem!
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yemek sonrası yenilen tatlı insülin şeker moleküllerinin yağa dönüşümünü sağlar. Früktozun yağa dönüşmesinden çok daha kolaydır. O yüzden yemek sonrası mümkünse bir süre şekerli şeyler tüketilmemelidir. Tatlı yemek sıralamasında ilk önce yerini almalıdır.
Yemekten önce yerim eğer yalnız isem. Güzel bir şeyi elde etmek için beklemeyi, araya başka şeyler koymayı sevmiyorum. Örneğin karışık kuruyemişte de ilk önce iyi olanları öldürürüm sonra leblebiye geçerim :)
Cevap
16Cevap
Ben genelde sonra yiyorum babam mesela yemekle birlikte bile yer ya da hemen yemeğin arkasından yer ama benim biraz beklemem gerekiyor
Yemekle beraber yerim gadası
tok karnıma asla tatlı yiyemem hatta şaşırıyorum yakınlarıma aileme vs nasıl yiyorlar 😀 benim aç olmam lazım
Sonra, zaten akşam çay keyfim olur ve yanında hep şekerli bir şey yerim illa ki, çikolata ya da tatlı... 😋
genelde yemekten sonra yerim ama yemek niyetine yediğim de olmuştur 😅
Genellikle yemekten sonra ama bazrn yemekle birlikte yiyorum 😀
Birazını yemekten önce birazını yemekten sonra yerim.
Fark etmiyor ama Remember Me filminde ki komik denilebilecek bı sahneden sonra başlarda yemek mantıklı gelmeye başladı 😅
Yemek yoksa o an tatlı varsa yemeğin hazırlanmasını bekleyeceğime tatlıyı yerim
Yemekten bir kaç saat sonra yerim.
Yemekten sonra iyidir
Tatlı yemem tatlı koz
Detaya katılıyorum ben de öyleyim 😀
Her sabah aç karnına yerim yanında birde kahve
Çaya şeker atıyoz işte
Tokken öldürseler tatlı yiyemem ya aç olmam lazım.
Çünkü benim bildiğim tatlı yemekten sonra yenir ramazan bayramı hariç
Yemekten sonra yerim
bulduğum an yerim zamanı hiç fark etmez
Yemekten 2-3 saat sonra yerim
Yemekle birlikte ya da yemekten sonra yerim
Yemekten sonra yerim.
Bulduğum an yerim bekletmek olmaz :D
Önce yenirse iştah kesebilir sonra yerim
Valla fark etmez
Fark etmes bana
Genellikle yemekten sonra yerim.
bulduğum an gömerim
Sonra❣️
Sonra
Sonra
sonra yerim..
Farketmez 😋
Yemekten sonra yerim
Yemekten sonra
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?