Bu ayki maaşının 1500-2000 tlsi yemeğe gitti?

Bizimkiler yemek harcamasına laf etmiyorlar ama kendime ayrı bir harcama yapsam ne gereği vardı diyorlar bir ton laf duyuyorum yemek hariç birikim yapılmalı gibi arada giyim felan bir öğün yemeğe 200₺ vereceğime bir oyuna veririm oyun hep bende kalır daha mantıklı geliyor mesela siz ne düşünüyorsunuz?
Bu ayki maaşının 1500-2000 tlsi yemeğe gitti?
Cevapla