Ben çok severim oysa.. 🥗🥬🥒
Salatanın en güzel, lezzetli yeri değil mi? 😃
Salatanın en güzel, lezzetli yeri değil mi? 😃


Ay en sevdiğim 😍 Bence salatanın tadı böyle çıkıyor. Bilerek içerisine bir tane de domates rendeliyorum ben suyu fazla olsun diye.
Kimin umrunda, ben banarım :D ekşi ekşi isteyen “görgüsüz” desin bitanede onun ağzına tıkarım 😅😅
😛😛
Yapıcaaaammm
Senin yaptığından alayım ya üşeniyorum 😅😅
Süper koşa koşa gelirim 😃
Yetişemedim miii 😅
Afiyet olsun güzelim 🌺🤤
EiG için teşekkür ederim tatlım 🌺
Cevap
27Cevap
Evet keşke ekmek kilo yapmasa çok lezzetli olurdu 😂
Yanıta gelmemişim yanıtta hayır değildir
Anlamadım kızz 🙄
Şöyle ki salatanın suyuna ekmek bakmak görgüsüzlük değil. Keşke ekmek kilo yapmasa da hep hep bansam😂
Off off 🤤
Severim ama ben Kasikla içmeyi tercih ediyorum daha güzel oluyor
Yemek ayıp olmuyorsa suyuna ekmek banmak değer vermektir xD hele birde zeytinyağı limon ve pulbiberliyse xD
Hayır değil zevk meselesi ☺️ Mesela ben banmam, biri o salataya ekmek banarsa salatayı da yemem 🤣🤣🤣 ayrı tabağa alırım o yüzden kendime
Hiç denemedim ama sulu ekmek gibi bir şeyi andırıyor. Tadı garip değil mi?
Ya ben bayılırimmmmmm
Herşeyin suyuna banmaya hastayimmmm
Ama herkesin yaninda her yerde yapmamak daha doğru tabii😅😅
Niye görgüsüzlük olsun ki 🙂 içinde limon, zeytinyağı, sirke varsa bence banılmazsa görgüsüzlük olur 🙂
Ben herkes doymuş ve masadan kalkmışsa salatayı tabağı ile birlikte alıl suyunu kafama dikiyorum direk :D
Alıp*
Kendi tabağındakine banarsın ama ortak tabaktaysa görgüsüzlük.
İngiliz kraliyet ailesinden olmadığımıza göre bence problem yok
Evet 😄
Tek başınayken olabilir kimse tiksinmez nasılsa.
Ama insan içinde ayrı tabaktan bile olsa benim çok hoşlandığım bir görüntü değil.
Yemege ekmek banılmasından rahatsız olmuyorum ama salatada biraz ığğ oluyorum
Her ne kadar avam hareket olarak kabul edilsede, bir çoğumuz bir sefer mutkaka yapmıştır. Sanırım Türk insanının doğuştan bilinç altına işlenmiş bir eylemdir. Salata suyu gördüğün zaman kafaya dikme vede ekmeği banmak.
Dünyanın en görgüsüz insanı olmaya razıyım. Yeter ki o ekmeği o suya banayım.
Ben suyunu ya ayran ya da şalgam suyuna döküp içiyorum sonunda
Sünnetliyon işte niye öyle olsun ki mis gibi 😋😋😀😀
Neden görgüsüzlük olsun. Takılmayın böyle şeylere..
Ekşili ve yağlı olunca son kalan ekmek parçasını banarim
Havuç salatasında limonlu olunca suyunu içmeyi seviyorum, lakin domates salatası ise ekmeğe banılmalık
Görgüsüzluk diyenlerin hepsi avucla Nutella yiyor 😄
O salataya ekmek banmak kadar bisey var mı daha güzel su hayatta hele çoban salata ise offfff pide patlıcanlı demeeee o salata yi tek başıma yürütürum kimsenin haberi olmaz
Kesinlikle sofradan kalkmadan kalmışsa suyunu içer öyle tabağı mutfağa götürürüm 😉
Çok seviyorummm. Gorgusuzluksw oyleyim
Tadı orada zaten, ayrıca çok zevkli oluyor.
Tabağı kaldırıp kafama bile dikerim 😄
Banmazsam içim rahat etmez mdodkspdlspls
Ben bana bana yerim hosuma da gider.
Evde yaparım bazen ama dışarıda yakmakla hoş değil
Öyle ise bilene evet, ben görgüsüz biriyim.
Ben ağır görgüsüzum o halde
Bende ekmek bananlardanım görgüsüzlük değil
Değil tabiki onun zevki orada
Birde bol zeytinyağlı olursa 😊
Evde yaptığım hobilerimin arasında bu da var.
Salata suyundan nefret ederim
Zeytinyağlı ise değil
Değill ama direk içmek daha güzell bence hahah
Hayır değildir
İşini bilmek :D
Evet öyle
Efsane bir tat
Yoo bence değil.
Ben de banarım
Hayır tabiki de
değil
Değildir banarım :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?