Kur yükseldikten sonra çoğu işletme kendi kafasına göre fiyatları artırdı. Kur’u bahane ettiler. Ancak yaptıkları fahiş zam kur farkınında çok ötesinde. Hangi fast food markasından ya da yerel restoranlardan söylesem, az malzeme, pis koku, özensiz paket karşılaştım. Dominos’tan sipariş veririm kıl çıkar. Popeyes’tan sipariş veririm. Kaç günlük soğan halkasını gönderir. Burgerking’ten sipariş veririm, dev kutu patates, onda bile milletin artıklarını gönderir. Patetesler hepsi kırıktı. Köfte desen o da kokuyor. Abartmıyorum. Bölgenin en iyisi dediğim restoranlar dahi dürüm döneri kokulu ve bol derili gönderiyor. Farklı ilçelerden de sipariş veriyorum. Her yer aynı. Getir’in yemek kampanyaları da aynı. Fahiş fiyat yapıp satamadıkları ürünleri getir ile anlaşarak ucuza satıyoruz algısı ile bozuk ürünleri gönderiyorlar. 50-70₺ ödüyorum çöp alıyorum, anca. Bu kalpazanlara para kazandırmayacaksın. Kârlarını korumak uğruna müşteri güvenini kaybetmek ne demekmiş faturasını anlarlar, umarım. Şahsen benim için bittiler. 50₺ lik yemeği 10₺ ye verseler yine yemem. Sağlığınızı, sizden başka kimse düşünmez. Rahatsızlansanız dahi şu ortamda siz suçlu olursunuz. Ülke de denetim yok, yol geçen hanı. Orman kanunlarına terk edilmiş bu yerde kanun kaçaklarını güldürmeyin.
*Siz ne düşünüyorsunuz?
*Siz ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer