Sizce de paket yemek siparişlerinin kalitesi düşmedi mi?

Kur yükseldikten sonra çoğu işletme kendi kafasına göre fiyatları artırdı. Kur’u bahane ettiler. Ancak yaptıkları fahiş zam kur farkınında çok ötesinde. Hangi fast food markasından ya da yerel restoranlardan söylesem, az malzeme, pis koku, özensiz paket karşılaştım. Dominos’tan sipariş veririm kıl çıkar. Popeyes’tan sipariş veririm. Kaç günlük soğan halkasını gönderir. Burgerking’ten sipariş veririm, dev kutu patates, onda bile milletin artıklarını gönderir. Patetesler hepsi kırıktı. Köfte desen o da kokuyor. Abartmıyorum. Bölgenin en iyisi dediğim restoranlar dahi dürüm döneri kokulu ve bol derili gönderiyor. Farklı ilçelerden de sipariş veriyorum. Her yer aynı. Getir’in yemek kampanyaları da aynı. Fahiş fiyat yapıp satamadıkları ürünleri getir ile anlaşarak ucuza satıyoruz algısı ile bozuk ürünleri gönderiyorlar. 50-70₺ ödüyorum çöp alıyorum, anca. Bu kalpazanlara para kazandırmayacaksın. Kârlarını korumak uğruna müşteri güvenini kaybetmek ne demekmiş faturasını anlarlar, umarım. Şahsen benim için bittiler. 50₺ lik yemeği 10₺ ye verseler yine yemem. Sağlığınızı, sizden başka kimse düşünmez. Rahatsızlansanız dahi şu ortamda siz suçlu olursunuz. Ülke de denetim yok, yol geçen hanı. Orman kanunlarına terk edilmiş bu yerde kanun kaçaklarını güldürmeyin.
*Siz ne düşünüyorsunuz?
Sizce de paket yemek siparişlerinin kalitesi düşmedi mi?
Cevapla