dondurma sezonu benim için hiç kapanmamıştı ama roma dondurmacısının açılışını yaptımmmm 🤪 siz de durumlar nasıl


Bonjour!
Dondurma yemek bir yaşam biçimi bence. Sezonu gereksiz. Ben canım çekince alıp yiyorum. Pek aram olmadığı için canım çekince yiyorum ve bu herhangi bir mevsime denk gelebilir. Sana afiyet olsun. Güzel görünüyor ama canımı çektirmedi bee :') . <3
Cevap
12Cevap
Ooooo daha çok var ya dur hele..
Yok daha açmadım. Bademciklerim hassas hemen şişer. Daha var benim için.
Dondurma benim için sezon değildir her mevsim yerim 😅😋
Yok zaten 1 aydır ciğerlerim öksurmekten mahvoldu bir türlü duzelemedim
Dondurma kışın yemek için zaten.)) İki gün önce yemiştim.
Uzaktan görunce görseli mantı sandım nasıl açsam,😄 dün açtık biz deee
Bu soğukta aman dikkat et hasta olma
Bal bademli dondurmayı çok seviyorum 😍
Ooo bir kıştır yiyoruz oğlumla😘🤫
Hayır daha soğuk ben için...
Dondurmanın sezonumu varmış
eveet bugun nogger yedim
Hiç aram yok kendileriyle.
Yok ya haziranda açarız biz.
Kışın dondurmayı pek aramam
Ne dondurması daha karlar bile tam erimedi.
Bana bütün aburcuburlar yasak artık 😔
Benim için hic kapanmamisti ki afiyet olsun 😊
Oooo tabi açtık milletçe dil atıyoruz :)
Soğuk ya ben sevmiyom
Yemedimde sen izmirdemi yasiyon?
Daha Doğu'da kar erimedi bu ne hız😄
Çoktan açtım.
Henüz açmadim
soğuk daha
Hayır.
Erken daha
Hayır daha açmadım
Her mevsim yiyorum
Daha henüz açmadım
Bende istiyorum yaa
Açacağım yakında..
Hiç kapatmadım ki
Geçen aralik ayindan beri yiyorum ben
Kışında yiyordum hala yiyorum
Hayır.
Bi haftaya boğazın ağrımaz inşallah
Kahramanmaraşlıyım demdm yeterli sanırım
Çoktan açtık
Hayır daha degil
Evet
Kışın durdurma yemem
İyi yapmıssn
Oooo çoktan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?