Yılın ilk dondurmaları yendi mi? Dondurmayı neli seversiniz?

Güncellemeler
+1 yıl
Sapık sapık yorum yapanların yorumunu silip engelliyorum. Yorum yaparken haddinizi aşmayın !
Güncellemeler
+1 yıl
Sade, çikolata parçacıklı, kakaolu, şirinler de benim en sevdiğim dondurma. Harici olarak bademli magnum ve twisteri seviyorum.
Yılın ilk dondurmaları yendi mi? Dondurmayı neli seversiniz?
Cevapla