Şunu yeme kilo alican, az ye , uf kilo mu aldın sen?
Ben ağzına carparim herhaldejfjd sen👻
Ben ağzına carparim herhaldejfjd sen👻


Sağlığı önemli ama kusura bakmasın da. Ben ona asla bir şey olsun istemem yani dayanamam. Bana olsa sorun yok elbette ama ona karşı olmaz iyi olsun isterim. O yüzden iyi beslensin lütfen tabi arada abartabilir ldşdşdşdşdşdp
Öyle birisi değil benim sevgilim olmayı Yanından bile geçemez ben Özgür biriyim ve Kimse Bana karışmaya hakkı yoktur karışır belki ama bir yere kadar sadece yemek yeme değil her şey
Cevap
39Cevap
Bunu yaşadım ve kaçtım ondan bir daha da dönmemek üzere 😃
Hak verirdim yediklerim yemek değil stresten her şeyi yiyorum
Yani yemek seçerim seçtiğim her yemeği yerim gerçi şu aralar iştahım kaçık
Üzülme be zaten canım sıkkın gül gül 😬
Teşekkürler
Ben bilmem beyim bilir 🤷 tabiki o karar verecek bu da sorumu
AA niye gülüyorsunuz efendim
Kimsenin kimseye bu kadar karışmaya hakkı yok.
Söylencek söz basit.
"Çay var içersen, ben var seversen, yol var gidesen"
Beğenmeyene kapı orada.
Kızardım bu kadar önemsiyorsa gitsin başka bedenlere sarılsın
Sen sus sıska diyerek psikolojisini bozarım ya da senide yerim çok konuşma derdim sjsj
Bana karışan değil de gel birlikte yiyelim diyen lazım 😂
kiloya takıntılı demekki. yani senden çok iziki meseleri seviyor
Yememin yasak olduğu şeylere karışırsa bu hoşuma gider.
Benim zayiflamam gerek aslinda bunu diyen biri olsa iyi olabilir eski kasli halime donerim bir de beraber spora gidersek
Sevgilisini manken gibi kızlarla aldatmamak için fiziğini bozmasına müsade etmeyen erkek gibi erkektir o.
Karışmak çok iyi bir şey değil. Her şey yerinde olmalı
ağzına pizza küreği ile vururum kalk ziktir şuradan derim
öyle birini bul da öp basına koy alınan kilolar insanı hayatından sogutuyor ne güzel firenliyo işte seni
İstediğine karışabilir:)
Kendi b.. ok yesin beni rahat bıraksin 😂
Sevgilim olmayacağı için görüşüm yok.
fit olana kadar uyarım
Bütün yollar onun olsun.
Hayatımdaki en önemli üç şey nedir ben bile bilmiyorum ama bildiğim sadece bir tanesi var: o da tabii ki "YEMEK"!
Bu kadarda müdahale etme jxjcj derim
Ona beynim karar verir o değillll
Önce uyarırım sonra fırçaları, densizlik sevmem
Beraber yiyelim derdim😀
orada kalsın istemem.
Her halta burnunu sokan tiplerdden hoşlanmam.
Karışsın önemli değil.
Yemek zevkimi öğretirim ona
Sekter git derim gider.
Yiyende ölüyor yemeyen de gel beraber yiyelim 😂
Karışmayan ile değiştiririm
Burada karışan sensin anladığım kadarıyla.
Tamam sakin
İçkim yok sigaram yok ne karşıyon yemeğime derim
Yok artık yani güle güle derim👍🏻
Artık öyle Bi sevgilim olmazdı :)
Öyle birisi de çekilmez ya.
Şiddete meyilli insan Çok kötüsün 🙄
İgrensin yazdım bu arada düzeltti
Poğaça 😃
Ayrılırım
Hayatıma ve yaşam tarzıma karışan insanları sevmem
Hayatta yapamam
O kadarıda fazla istemem
Bak şuradan bak bak şuradan git derim 😌
Bye bye derdim.
Gıcık olurdum
uf demesin
Karışmam çatlayıncaya kadar yesin😂
Daha neler
olmam
Ayrılırım
olmaz inş
O kadarını da karışamaz
Yol veririm
Onu da yerdim
o iş yürümez
Bayır domuzu gibi yersen
Dur derler:))
Ayrılırım.
Onu da yerim
Gizlice yerim.
Karışamaz
Karışmaz ya
İşine bak derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?