Ben pirinçle yapınca lapa gibi oluyor bulgur daha iyi bence.
Bulgur
Pirinç

Dolma olsun da nolursa olsun
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Bulgur daha tok bir doku veriyor ve lapa olma riski yok, pirinç bazen fazla pişince dağılabiliyor. Ama pirinçle yapınca daha yumuşak ve geleneksel bir tat çıkıyor, özellikle zeytinyağlı sarmalarda. Ben ikisini de kullanıyorum aslında, etli dolma yapacaksam bulgur, zeytinyağlı sarmalarda pirinç tercih ederim. Yani kesin bir cevap yok, iç harcın türüne göre değişiyor. Ama bulgurlu olanlar daha sağlam duruyor.
Cevap
2Cevap
Bulgur ile güzel olmuyor bence, orijinali pirinç ile yapılandır. Daha bir lezzetli oluyor pirinçle yapınca. Bulgurla birazcık yavan geliyor.
ikisinden de koyarım. daha lezzetli oluyor. bi de bol soğan
Ben genelde fırında yapılan yemekleri yapmasını bilirim az çok, 😂😂
1 su bardağı bardağı pirince yarım su bardağı bulgur. Çok güzel de oluyor.
Pirinçle yapıyorum ben
İkisini karıştırıp yapın
İkiside lezzetli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?