Pirinç pilavını çatalla mı yoksa kaşıkla mı yersiniz? Asıl usulü nedir :)

Çatalla yenir
Kaşıkla yenir
Ayrıma gerek yok ikisini aynı anda kullanıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

ha catal ha kasik :D catalla lokmalarin daha ufak oluyor kasikla daliyorsun daha rahat oluyor salata pilav :D aama yani ayird etmem elimde Şu an ne varsa.. yani kalkip da catal almaya gitmem ya da kasik :D
Çatal mı? Çatalın bir seçenek olması bile çok tuhaf geldi. Elimle yesem bile daha mantıklıydı. Bilemedim. Çatal kullanana saygı duymaktan başka seçenek yok. Afiyet olsun.😂
İkisi ilede yenir fazla kasmaya gerek yok, Buna ek olarak allah uçak kazası vermesin diyorum.
Ikisini de kullanırım. Genelde evde yerken kaşık kullanıyorum.
Cevap
37Cevap
Bir çatal batırıyorum
Bir kaşık ikisinin de tadı bir ayrı güzel oluyor :D :D
ikisinide gerek yok belgesellerde görüyoruz elle yeniyormuş. elin temiz değilse kaşık ile yersin çatal ile fazla dökülüyor.
Sonucda ikiylede yenilior kücük detaylara takilmamak gerek😄
Pilav yerken hem catal hem kaşïk kullanilabilir. Ben Çatal tercih ediyorum
Ben garsonluk yaptım çatal vermiyorlardı, ama bence kaşık
Kaşıkla ama bazen çatalla yiyorum değişiyor. Asyalılar chopstick ile yiyor.
Ben evde de dışarıda da çatalla yiyorum.
Kaşıkla yiyen çok sabırsızdır😀
Adabı muaşeret kurallarına göre çatalla yenmesi gerekir.
Çatalla yenir. Çünkü sindirimi yavaş olur princin ve doğal olarak çatalla da az miktarda yememiz daha sağlıklı olur.
Zor bir soru herkes alışkanlık ve tercihine göre, bir şekilde yiyoruz önemli olanı da bu değil mi 😂
Kaşıkla kolay yenir ama catal alışkanlık olmuş sanırımm
Farklı varyasyonlarda elle de yenildiği de görülmüştür!
Kaşıkla da çatalla da yenir ama elle yanmez.
kaşıkla yahu ne uğraşıcam çatalla
Kaşıkla tabi bunu bilmeyen de ne bileyim yani
Ayılar kaşıkla yer.. bu kadar. Cahiller yani. Bir de doğulular. Çorba mi bu :)
bu kadar takılma çubukla yiyen bile var istersen elle ekmek arası ye :D
Ne fark eder? Ne ile yiyosak yiyelim..
Çatalla mı desem acaba 🤭🤣
Çatalla
Çatalla ne yapcam deney mi?
Kaşık ile pilav da yemeyen ne bileyim
Ikisiyle de yerim ama genelde catal kullaniyorum
Elinle yiyeceksin kardeşim
Kesinlikle çatalla yenir 😒
Asla kaşıkla yemem 😑
Bu pilav hamur gibi olmuş
Kaşıkla tabiki
Elbette kaşıkla yenir
Kaşıkla daha rahat oluyor
O an hangisi varsa elimde devam
Ekmekle yiyorum banak aliyorum
Elle yerin arkadaş yanlış biliniyor 🤣😍😅😄
Pilavın yanında çatal hakaret gibi :)
Açlık durumuma bağlı çok açsam kaşıkla yerim 😂
İkisini de kullanırım
Ben çatalla yenecek şeyi de kaşıkla yiyorum
Hatta lavasla bile yenir
Ben ikisiylede yiyorum
Ben catalla yiyorum aliskanlik
Çoğunlukla kaşıkla yerim
Her şeyi çatalla yerim
Kaşıkla bol bol yerim
Catalla daha iyi cunku cok fazla almakda
Çubukla yenir.
Chopstickle yenir
kaşık
Kaşıkla
elle bile yerim
Çatalla yenir bence
Kaşıkla yenir oğlum. Çatal ne
Kaşıkla
Çatalla
Kaşıkla yerim 😋😂
Kaşıkla yenir.
Çatalla yiyorum
Ben çatalla yiyorum
Kaşıkla
Çatal
Her türlü yenir ❤️
Ben çatalla yerim.
İkisinide kullanırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar